Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันต่อแบรนด์องค์กรของ พนักงานธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์ การเกษตรจังหวัดลาพูน = Factor affecting corporate brand engagement of bank for agriculture and agriculture cooperatives employees in Lamphum Province / พิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญ
พิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญ
2555
ภาพลักษณ์การเป็นธนาคารแสนสะดวกของ ธนาคารกรุงไทย จากัด (มหาชน) = The Convenience bank image of Krungthai bank public conpamy limited / วิไลรัตน์ เกรียท่าทราย
วิไลรัตน์ เกรียท่าทราย
2552
อิทธิพลของภาพลักษณ์ประเทศแหล่งกำเนิดสินค้าต่อความตั้งใจซื้อสินค้าของนักท่องเที่ยวต่างชาติ = Influence of country-of-origin image towards purchase intention of foreign tourists / นลินรัตน์ ปิยนลินมาศ
นลินรัตน์ ปิยนลินมาศ
2555
การพัฒนามาตรวัดภาพลักษณ์ตราสินค้าของโรงแรม = Scale development for measuring brand image of hotel / ปาริศา อิงสุวรรณ
ปาริศา อิงสุวรรณ
Discover
Author
1
นลินรัตน์ ปิยนลินมาศ
1
ปาริศา อิงสุวรรณ
1
พิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญ
1
วิไลรัตน์ เกรียท่าทราย
Subject
1
การประชาสัมพันธ์ -- ไทย
1
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
1
ธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน)
1
ธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเก...
1
ธนาคารและการธนาคาร
1
พนักงานธนาคาร
1
สินค้า -- ไทย
1
โรงแรม -- เชียงใหม่
Date issued
3
2555
1
2552