Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 14 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Dec-2557
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทเชียงใหม่ดีเซล จำกัด
รองศาสตราจารย์สิริเกียรติ รัชชุศานติ
;
ภคพล แซ่แต้
2553
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อลูกค้าธนาคารกสิกรไทยจังหวัด นครปฐมในการเลือกใช้บัตรเดบิตเคแม็กซ์ = Factors affecting customer of Kasikorn Bank in Nakhon Pathom Province Towards Choosing K-Max Debit Card / ลัดดา พิมพ์โพธิ์
ลัดดา พิมพ์โพธิ์
2554
ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการสินเชื่อเช่าซื้อรถยนต์ต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท โตโยต้า ลีสซิ่ง (ประเทศไทย) จำกัด จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix factors of Toyota Leasing (Thailand) company limited, Chiang Mai Province / นันทรุต จันทรภัทร
นันทรุต จันทรภัทร
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าเงินเชื่อต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของบริษัท นพดลพานิช จำกัด = Credit customer satisfaction towards marketing mix factors of Nopadol Panich company Limited / วิไลวรรณ บุญมาก
วิไลวรรณ บุญมาก
2555
ความพึงพอใจของร้านค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทเดอเบล จำกัด สาขาอุดรธานี = Wholesaler satisfaction towards services marketing mix factors of Durbell Company Limited, Udon Thani Branch / อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของร้านขายยาฟาสซิโนในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district / ชนปภพ ปั้นทอง;"Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district"
ชนปภพ ปั้นทอง
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดผลิตภัณฑ์สีย้อมและเคมีภัณฑ์สิ่งทอของบริษัท คาสคาดา (ประเทศไทย) จำกัด = Customer satisfaction towards marketing mix of dye and Textile chemicals at Cascada (Thailand) Company Limited / พรศรี เอื้อสถาพรกิจ
พรศรี เอื้อสถาพรกิจ
2550
ความพึงพอใจของของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการของบริษัท ที-แอคเคาท์ จำกัด = Customer satisfaction towards services marketing mix of T-account Company Limited / ยงยุทธ พลอยทับทิม;"Customer satisfaction towards services marketing mix of T-account Company Limited"
ยงยุทธ พลอยทับทิม
2550
ความพึงพอใจของสมาชิกต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัทกรีนไดมอนด์จำกัด ในจังหวัดเชียงใหม่ = Members satisfaction toward the marketing mix of Green Diamond Co.,Ltd. in Chiang Mai Province / พิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
พิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
2552
ความคิดเห็นของผู้ใช้บริการต่อส่วนประสมการตลาดบริการของสถานรับเลี้ยงเด็กในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Customers' opinion towards service marketing mix of pre-school nurseries in Amphoe Mueang Samut Sakhon / อรฉัตร ทวีสุข
อรฉัตร ทวีสุข
Discover
Author
1
จารุนันท์ จันทรมังกร
1
ชนปภพ ปั้นทอง
1
นันทรุต จันทรภัทร
1
พรศรี เอื้อสถาพรกิจ
1
พิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
1
ภคพล แซ่แต้
1
ยงยุทธ พลอยทับทิม
1
รุ่งฉัตร รัศมีโกเมน
1
ลัดดา พิมพ์โพธิ์
1
วาณี หาญแก้ว
.
next >
Subject
1
บริษัทกรีนไดมอนด์
1
บริษัทนพดลพานิช
1
บริษัทเชียงใหม่ดีเซล จำกัด
1
บริษัทเดอเบล จำกัด
1
บัตรเดบิต -- การตลาด
1
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ -- สมุทรสาคร
1
พฤติกรรมผู้บริโภค
1
รถยนต์
1
ร้านขายยา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
1
ร้านอาหาร -- การตลาด
.
< previous
next >
Date issued
1
2557
2
2555
2
2554
1
2553
5
2552
1
2551
2
2550