Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.013 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อปลาสวยงามของร้านค้าปลีกปลาสวยงามในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing of ornamental fish by ornamental fish retail shops in Chiang Mai Province / พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์
พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกลงโฆษณาในสื่อสิ่งพิมพ์แจกฟรีเพื่อการท่องเที่ยวของลูกค้าใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting customers decision towards advertising in free copy media for tourism in Chiang Mai Province / สุพิศ พุทธมี
สุพิศ พุทธมี
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของนักศึกษาในการเลือกใช้บริการร้านกาแฟในมหาวิทยาลัยเชียงใหม่= Marketing mix factors affecting the Chiang Mai University student's decision of selecting coffee shops in Chiang Mai University / สุรินทร์ วัชรปรีชา
สุรินทร์ วัชรปรีชา
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อยางรถยนต์สำหรับรถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่จดทะเบียนใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting decision in purchasing tires for passenger cars registered in Chiang Mai Province / ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านบัดส์ไอศกรีมสาขาเชียงใหม่ = Customers'satisfaction towards the services marketing mix of Bud's ice Cream, Chiang Mai Branch / สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์คอมพิวเตอร์ของร้านค้าตัวแทนจำหน่ายในศูนย์การค้าคอมพิวเตอร์ จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the purchasing decision for computer products of dealers in computer shopping centers in Chiang Mai Province / ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
Discover
Author
1
ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
1
ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
1
พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์
1
สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
1
สุพิศ พุทธมี
1
สุรินทร์ วัชรปรีชา
Subject
1
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
คอมพิวเตอร์ -- การจัดซื้อ
1
ปลาสวยงาม -- การจัดซื้อ
1
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ -- นักศึกษา
1
ยางรถยนต์
1
รถยนต์ -- เชียงใหม่
1
ร้านกาแฟ -- เชียงใหม่
1
ร้านค้า -- เชียงใหม่
1
ร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่
1
สิ่งพิมพ์
.
next >