Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.009 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2552ปัจจัยที่มีส่วนเกี่ยวข้องกับการตัดสินใจซื้ออาหารว่างเพื่อสุขภาพของผู้บริโภคในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Factors related to purchasing decision of healthy snacks of consumers in Amphoe Mueang Samut Sakorn / ปรัชญาพร สุทธิธรรมปรัชญาพร สุทธิธรรม
2551ปัจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลผลต่อการตัดสินใจซื้อวัสดุก่อสร้างที่ร้านค้าสมัยใหม่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of construction materials and equipment at modern trade in Mueang Samut Sakhon District / ยุวพร พึงพิพัฒน์วัชรินทร์ กิติพฤฒิพันธุ์
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการซื้อหนังสือจากร้านหนังสือของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Retailing mix factors affecting books purchashing from bookstores of consumers in Samut Sakhon province / มนฑา แสงสว่างมนฑา แสงสว่าง
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง สมุทรสาคร = Market mix factors affecting consumer decision toward choosing gold ornament shops in Mueang Samut Sakhon District / ฐิติมา พรนาวากุลฐิติมา พรนาวากุล
2551ปัจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ภาคสมัครใจในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Voluntary Automobile Insurance in Samut Sakhon Province / ยุวพร พึงพิพัฒน์ยุวพร พึงพิพัฒน์
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านจำหน่ายอุปกรณ์และซ่อมบำรุงรถจักรยานยนต์ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumer selection of motorcycle maintenance and parts shops in Mueang Samut Sakhon District / เชิดชัย หุยากรณ์เชิดชัย หุยากรณ์
2552ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้พื้นไม้จริงสำเร็จรูปในงานก่อสร้างของผู้รับเหมา ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting contractor decision in choosing ready-made floor wood in Samut Sakorn / ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉายณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำปลาแท้ของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of genuine fish sauce in Samut Sakhon Province / มติ รัตนเสรีวงษ์มติ รัตนเสรีวงษ์
2554ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายในจังหวัดสมุทรสาครในการเลือกสถาบันกวดวิชา = Service marketing mix factors influencing high-school students in Samutsakorn Province to select tutorial institutes / ศิริพร วงษ์นครินทร์ศิริพร วงษ์นครินทร์
2554ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาครในการเลือกศูนย์บริการพ่นกันสนิมรถยนต์ = Service marketing mix factors affecting consumers in Samut Sakhon province towards selecting spray coating service centers / สุกฤตา อี๊ธงชัยสุกฤตา อี๊ธงชัย