Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 70 (Search time: 0.014 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
7
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Factors affecting consumers in purchasing decisions of automobile in Samut Skhon province / ทวีศักดิ์ กุศลธรรมรัตน์
ทวีศักดิ์ กุศลธรรมรัตน์
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผงซักฟอกของผู้บริโภคในอำเภอบางบัวทอง จังหวัดนนทบุรี = Factors affecting customers in buying decision of detergent in Bang Buathong district, Nonthaburi province / จันทรพร จงไหมเจริญสกุล
จันทรพร จงไหมเจริญสกุล
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการธุรกิจขนส่งรถยนต์โดยรถบรรทุกในเขต กรุงเทพมหานคร = Factors affecting service's selection of an automotive ligistics firm by Truck in Bangkok Metropolitan Area / ทิพย์วรรณ อาจณรงค์
ทิพย์วรรณ อาจณรงค์
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการจ่ายเงินเดือนพนักงานผ่านระบบอัตโนมัติของธนาคารของผู้ประกอบการในเขตนิคมอุตสาหกรรมอีสเทิร์นซีบอร์ด = Factors affecting decision making of entrepreneur on using payroll account via automatic banking system in Eastern Seaboard Industrial Estate / นิศารัตน์ อินสว่าง
นิศารัตน์ อินสว่าง
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการโครงการธนาคารประชาชนในเขตราษฎร์บูรณะ กรุงเทพมหานคร = Factors affecting the decision to use the services of peoples bank project in Rat Burana District, Bangkok / เพชรี สหายฟ้า
เพชรี สหายฟ้า
2547
พฤติกรรมการบริโภคไอศกรีมของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Icecream consumption behavior of consumers in Mueang District, Samut Sakhon Province / ยุวดี มหาวีโร
ยุวดี มหาวีโร
2547
อิทธิพลของการสื่อสารการตลาด ณ จุดซื้อที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = The effect of marketing communications at point of purchase towards consumer behavior in buying consumer goods in Bangkok metropolitan area / ปวีณา ตั้งวัฒนากาญจน์
ปวีณา ตั้งวัฒนากาญจน์
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการธนาคารผ่านอินเตอร์เน็ตของผู้ใช้บริการในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting decision making on using internet banking of users in Bangkok metropolitan area / ทิพย์สุดา หมื่นหาญ
ทิพย์สุดา หมื่นหาญ
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าเงินฝากต่อส่วนประสมการตลาดบริการของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาศรีนครพิงค์ = Satisfaction of customer with deposit accounts towards services marketing mix of Siam Commercial Bank Public Company Limited, Si Nakhophing Branch / พชร วัชรปรีชา
พชร วัชรปรีชา
2553
พฤติกรรมการใช้ข้อมูลจากกระดานสนทนาออนไลน์เว็บไซต์สยามโฟนดอทคอมในการตัดสินใจซื้อโทรสัพท์มือถือสมาร์ทโฟน = Consumer behavior in using data from Siamphone dot com forum towards purchasing decision of smartphone / ศราวุธ ทาคำ
ศราวุธ ทาคำ
Discover
Author
1
กนกอร ธีรนุลักษณ์
1
กมลมาลย์ ทองสุข
1
กมลรัตน์ จิราชัยรัตน์
1
กรรณิกา พุ่มแหยม
1
กฤษณี กาญจนอโนทัย
1
กุลิสรา วงศ์ประดิษฐ์
1
จันทรพร จงไหมเจริญสกุล
1
จันทร์จิรา ตันตยานุสรณ์
1
จิตติ โลจนไพบูลย์
1
จิรภัทร บุญรักษา
.
next >
Subject
5
ความพอใจของผู้บริโภค
4
นักท่องเที่ยว -- ไทย
4
ผู้บริโภค
4
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
3
การซื้อสินค้า
3
การตลาด
2
การจัดซื้อ
2
การท่องเที่ยว
2
นักท่องเที่ยว
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
.
next >
Date issued
68
2500 - 2566
2
2021 - 2099