Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 61-66 of 66 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
...
4
5
6
7
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
ความคิดเห็นของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ต่อการใช้ภาชนะบรรจุจากชานอ้อยทดแทนการใช้โฟมและพลาสติก = Opinions of packaging made from bagasse as an alternative replacement for foam and plastic/ ปทิตตา กองแพง
ปทิตตา กองแพง
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้ค้าปลีกเนื้อสุกรในการซื้อสุกรในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix of Chiang Mai Phai-Thong Spinning company limited, Chiang Mai Province / พีรวัฒน์ พนาอนันต์ไพบูลย์
พีรวัฒน์ พนาอนันต์ไพบูลย์
2550
พฤติกรรมการซื้อลำไยของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers'buying behavior of dried longan in Mueang District, Chiang Mai Province / เอื้องพร สุรินธรรม
เอื้องพร สุรินธรรม
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers decision on purchasing bakery in Mueang District, Chiang Mai Province / ตุลเกตุ บุญถนอม
ตุลเกตุ บุญถนอม
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมปังโฮลวีทของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers'decision on purchasing whole wheat bread in Mueang District, Chiang Mai Province / ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ตราดอยคำ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on comsumers' decision in purchasing Doi Kham products in Mueang District, Chiang Mai Province / ปรีชา มีนาค
ปรีชา มีนาค
Discover
Author
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กิตติสุข ดำรงศรี
1
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
1
จตุพร พงค์พานิช
1
จรรยา ศฤงคารวัฒนา
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
จุฬาพร กุลราช
1
ชนิดา สมวานิช
1
ชลีลักษณ์ สุทธภักติ
1
ชัยวัฒน์ ชัยเรืองวิทย์
.
next >
Subject
29
การตลาด
9
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
3
การจัดการตลาด
2
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
2
กาแฟ -- การจัดซื้อ
2
น้ำผลไม้ -- การตลาด
2
พฤติกรรมผู้บริโภค
2
สบู่
2
เบเกอรี
1
กล้องถ่ายรูปดิจิตอล
.
next >
Date issued
1
2555
13
2554
4
2552
4
2551
18
2550
17
2549
8
2548
1
2547