Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-12 of 12 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์เกียร์อัตโนมัติของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards automatic motorcycles in Mueang Chiang Mai District / พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อความต้องการของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อรถยนต์ประหยัดพลังงาน= Marketing mix factors affecting needs of customers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing eco-cars / ธัชพล ภัทรไชยประภา
ธัชพล ภัทรไชยประภา
Discover
Author
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
จักรพันธ์ ศิริจันทรพงค์
1
ธัชพล ภัทรไชยประภา
1
ปริญญา ศิรบรรจงกราน
1
พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
1
มิ่งขวัญ วิมลสันติโรจน์
1
วาสนา ศิลปวรเศรษฐ
1
วิชญา บรรลือ
1
ศิรินภา บุญมา
1
สรายุทธ์ สิริธนากิจ
.
next >
Subject
1
การตัดสินใจ
1
การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่
1
การเรียนพิเศษ
1
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
ชาเขียว
1
ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน)
1
บริการอาหาร
1
บริการเงินด่วน
1
บริษัทเพาเวอร์ บาย จำกัด
1
บ้านจัดสรร
.
next >
Date issued
1
2554
6
2551
2
2550
2
2548
1
2547