Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 115 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
12
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ความคิดเห็นของธุรกิจกุ้งกุลาดำแช่เยือกแข็งในจังหวัดสมุทรสาครต่อมาตรการตอบโต้การทุ่มตลาดของประเทศสหรัฐอเมริกา = The opinion of frozen black tiger shrimp firms in Samut Sakhon Province towards the United States of America's anti dumping / ประลิวัตร ยันตะพันธ์
ประลิวัตร ยันตะพันธ์
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อปูนซีเมนต์ถุงของร้านค้าช่วงในจังหวัดเชียงใหม่ : กรณีศึกษาร้านค้าช่วง บริษัท ปูนซิเมนต์เอเซีย จำกัด (มหาชน) = Marketing mix factors affecting the purchasing decision of sub-dealers of bag cement in Chiang Mai Province: a case study of sub-dealer of the Asia Cement Public Company Limited. / รัชชิษฎ์ พันธุ์ทอง
รัชชิษฎ์ พันธุ์ทอง
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อสินค้าและบริการผ่านระบบอินเทอร์เน็ตของผู้ถือบัตรเครดิตในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting the purchasing of goods and services via the internet of credit card members in Mueang District, Chiang Mai Province / หทัยชนก มณีใส
หทัยชนก มณีใส
2548
การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ ที่มีต่อผลิตภัณฑ์ชาเขียวพร้อมดื่ม = Consumer's perception of market positions of ready to drink Green Tea in Mueang District, Chiang Mai province / ธีรนุช โอภาพงพันธ์
ธีรนุช โอภาพงพันธ์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อครีมบำรุงผิวหน้าของสตรีในอำเภอกระทุ่มแบน จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors effecting the buying decision for lotion of women in Krathum Baen District, Samut Sakhon Province / พัชรี หยกเล็ก
พัชรี หยกเล็ก
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารทะเล ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mixed factors affecting consumers in choosing seafood restaurant services in Mueang District, Samut Sakhom / จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกเช่าที่พักอาศัยรายเดือนของพนักงานโรงงานในอำเภอกระทุ่มแบน จังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting selection in renting monthly resident of Factory Workers in Krathum Baen District, Sarmut Sakhon Province / ประวิทย์ วิมลจิตรสอาด
ประวิทย์ วิมลจิตรสอาด
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อตัวแทนจำหน่ายรถยนต์โตโยต้าในการเลือกบริษัทประกันภัยรถยนต์ในเขตกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors influencing Toyota dealers selection of motor insurance companies in Bangkok / ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์;"Services marketing mix factors influencing Toyota dealers selection of motor insurance companies in Bangkok"
ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์
2547
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดของธุรกิจสปา ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards the marketing mix of spa businesses in Mueang district, Chiang Mai province / ศุภรี ฉัตรกันยารัตน์
ศุภรี ฉัตรกันยารัตน์
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อบุคลากรและนักศึกษา มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ ในการใช้บริการฝึกอบรมของสถานบริการเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Marketing mix factors effecting Chiang Mai University's staff and students towards training services at Information Technology Service Center, Chiang Mai University / เบญจพร พงษ์จิตต์ภักดิ์
เบญจพร พงษ์จิตต์ภักดิ์
Discover
Author
1
กรกนก เพ็ชรตระกูล
1
กิตติเวท ไสยาวงศ์
1
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
1
จักริน จั่นตระกูล
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
จิรศักดิ์ จันทรทัต, ม.ร.ว.
1
จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
1
จุติพร สิริอรุณรุ่งโรจน์
1
จุมภฏ สนิทธางกูร
1
ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์
.
next >
Subject
13
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
8
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
5
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
3
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
3
บะหมี่สำเร็จรูป
3
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
3
ผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่
3
ร้านค้า -- เชียงใหม่
3
ลูกค้า
2
การบัญชี
.
next >
Date issued
41
2549
22
2548
43
2547
8
2546
1
2541