Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 101-110 of 118 (Search time: 0.028 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2553ปัจจัยส่วนประสมการค้าปลีกที่มีผลต่อการเลือกร้านจำหน่ายโทรศัพท์เคลื่อนที่ของลูกค้าในห้างบิ๊กซีซูเปอร์เซ็นเตอร์ สาขาลำพูน = Retail marketing mix factors affecting customers towards selecting mobile phone shops at Big C Supercenter, Lamphun Branch / ณัฐพร บุญญาสัยณัฐพร บุญญาสัย
2552ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสูบน้ำเสียของโรงงานอุตสาหกรรมในอำเภอกระทุ่มแบน จังหวัดสมุทรสาคร = Factors affection decision on buying sewage submersible pumps among industrial factories in Krathumban District, Samut Sakhon Province / นันทวัฒน์ พันธ์ศรีวนิชนันทวัฒน์ พันธ์ศรีวนิช
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำมันพืชของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision on purchasing vegetable oils in Mueang Chiang Mai District / วิมลวรรณ เมืองจันทร์วิมลวรรณ เมืองจันทร์
2553ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกผู้รับเหมาของผู้บริโภคในการสร้างบ้านในอำเภอเมืองเชียงราย = Services marketing mix factors affecting customer decision towards selection of construction contractors in Mueang Chiang Rai District / สัญชัย จิตต์ภักดีสัญชัย จิตต์ภักดี
2553ความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจที่มีต่อส่วนประสมการตลาด ร้านปอ เบเกอรี่ = Business customers towards marketing mix factors of the Paw Bakery / พงศกร ชุมสาย ณ อยุธยาพงศกร ชุมสาย ณ อยุธยา
2553ปัจจัยที่มีผลในการเลือกใช้บริการการสอบบัญชีของบริษัทจำกัดในจังหวัดสุโขทัย = Factors affecting the selecting of auditing service for companies in Sukhothai Province / ณรงค์ อินทิพย์ณรงค์ อินทิพย์
2553ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาด ร้านวอร์มอัพคาเฟ่ อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of Warm Up Cafe in Mueang Chiang Mai District / ศิระ สุริยะศักดิ์ศิระ สุริยะศักดิ์
2552ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกร้านวัสดุก่อสร้างในอำเภอเมืองสตูล = Services marketing mix factors affection consumer decision towards selection of construction material stores in Mueang Satun District / ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์
2552ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการคลินิกรักษาผิวพรรณของผู้บริโภคใน อำเภอเมืองนครปฐม = Marketing mix factors affection the selection of dermatologist clinic of consumers in Amphoe Mueang Nakhon Pathom / ธัญยธรณ์ ศุภธนาทรัพย์ธัญยธรณ์ ศุภธนาทรัพย์
2552ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคต่อการซื้อรถยนต์นั่งมือสองจากผู้ประกอบการบนถนนกาญจนาภิเษา กรุงเทพมหานคร = Factors affecting consumer decision on buying used cars from entrepreneurs on Kanjanapisaek Road, Bangkok / ศักดิ์ดาว รอดพิทักษ์ศักดิ์ดาว รอดพิทักษ์