Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-43 of 43 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2552
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดอิเล็กทรอนิกส์ตามลักษณะคุณภาพการบริการของ ไอเดีย พลัส ดอท เน็ต = Customer satisfaction towards electronic marketing mix factors based on the quality of services by Idea Plus Dot Net / อนวัช กองมงคล
อนวัช กองมงคล
2552
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการตัดสินใจของนักท่องเที่ยวชาวไทย ในการซื้อเฟอร์นิเจอร์ไม้สักในจังหวัดเชียงใหม่ = Retail marketing mix factors affecting Thai tourist purchasing decision towards teak wood furniture in Chiang Mai Province / ศุภนารี สุธารส
ศุภนารี สุธารส
2552
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์บรรทุกน้ำเอนกประสงค์ รถยนต์ติดตั้งเครนกระเช้าซ่อมไฟฟ้ารถยนต์บรรทุกขยะของหน่วยงานองค์กรปกครองส่วนท้องถิ่นใน จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting local administrative offices purchasing decision towards multi-purpose water lorries, cranes with rescue platform trucks and garbage trucks in Chiang Mai Province / พงษ์สวัสดิ์ เกรียงไกรกิจ
พงษ์สวัสดิ์ เกรียงไกรกิจ
Discover
Author
1
กิจธพงษ์ อินโด
1
จิรกฤต จันทรางกูร
1
ชัชชฏา ถิระชัยกุล
1
ชัยวัฒน์ ชัยเรืองวิทย์
1
ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์
1
ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
1
ดิลก บุญวานิช
1
ทรงกลด แสวงผล
1
ทิพากร เลวิน
1
ธณัฐดา อุตสุภา
.
next >
Subject
3
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
3
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
3
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
2
นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ
2
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
2
พฤติกรรมผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
2
ภาพลักษณ์องค์การ
2
วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การจัด...
2
วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การตลาด
.
next >