Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 64 (Search time: 0.014 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
7
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริหารที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อแว่นตาจากร้านค้าแว่นตาเชนสโตร์ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting customer decisions on purchasing of eyeglasses from optical-chain stores in Bangkok metropolitan / อโนชา เขียวลงยา;"Services marketing mix factors affecting customer decisions on purchasing of eyeglasses from optical-chain stores in Bangkok metropolitan"
อโนชา เขียวลงยา
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้สำเร็จรูปของผู้บริโภค อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Markiting mix factors affecting ready - to - dirnk fruit juice purchasing perferences of consumers in Mueang Chiang Mai District / ดลกร บุญติ
ดลกร บุญติ
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards motocycle in Mueang Samut Sakhon district / ประภาส จันทร์อินทร์;"Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards motocycle in Mueang Samut Sakhon district"
ประภาส จันทร์อินทร์
2551
ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้สถานีบริการน้ำมันของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumers selection of gas station in Mueang district, Chiang Mai province / ทรงศักดิ์ ชัยวัฒนาโรจน์;"Services marketing mix factors affecting consumers selection of gas station in Mueang district, Chiang Mai province"
ทรงศักดิ์ ชัยวัฒนาโรจน์
2551
ทัศนคติของผู้บริโภคต่อฉลากผลิตภัณฑ์สำเร็จรูปในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = The Consumer attitude towards the label of processed vegetarian food in Mueang Chiang Mai District / พีรวัส กันตาคม
พีรวัส กันตาคม
2551
ปัจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ภาคสมัครใจในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Voluntary Automobile Insurance in Samut Sakhon Province / ยุวพร พึงพิพัฒน์
ยุวพร พึงพิพัฒน์
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการทางการแพทย์เพื่อตรวจสภาพประจำปีพนักงานของโรงงานอุตสาหกรรมในเขตนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factor affecting factories in the northern region industrial estate, Lamphun province towards purchasing decisions of employee annual health check-up service / นะภา สุวรรณกุล
นะภา สุวรรณกุล
2551
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer decision to purchase ready-to-drink fruit juice in Mueang Chiang Mai District / ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อเสื้อผ้าสำเร็จรูปจากผ้าฝ้ายของนักท่องเที่ยวชาวไทยในอำเภอจอมทอง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing of cotton garments of Thai tourists in Chom Tong district, Chiang Mai province / ศิริกุล มูลโรจน์
ศิริกุล มูลโรจน์
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อส้มสายน้ำผึ้งของผู้ค้าส่งในอำเภอไชยปราการ อำเภอฝางและ อำเภอแม่อาย จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting buying decision for Sainamphueng madarin orange of the wholesalers in Chai Prakan, Fang and Mae Ai District, Chiang Mai Province / จงคณา ทองจินดา
จงคณา ทองจินดา
Discover
Author
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กรภัทร์ วงศ์รัตน์
1
กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
1
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
1
ขจรศักดิ์ โนวัฒน์
1
คเชน เจียกขจร
1
จงคณา ทองจินดา
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
จินตนา สายเครื่อง
1
ฉัตรนภา เจริญพันธ์
.
next >
Subject
36
การตลาด
9
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
7
การจัดการตลาด
5
การตลาด -- เชียงใหม่
5
ปัจจัย
5
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
4
การตัดสินใจ
4
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
3
การซื้อสินค้า -- เชียงใหม่
3
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
.
next >