Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 64 (Search time: 0.008 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
7
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการซื้อหนังสือจากร้านหนังสือของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Retailing mix factors affecting books purchashing from bookstores of consumers in Samut Sakhon province / มนฑา แสงสว่าง
มนฑา แสงสว่าง
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง สมุทรสาคร = Market mix factors affecting consumer decision toward choosing gold ornament shops in Mueang Samut Sakhon District / ฐิติมา พรนาวากุล
ฐิติมา พรนาวากุล
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการสถานพยาบาลสัตว์ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service maketing mix factors affecting consumers selection of animal clinics in Mueang Chiang Mai District / อภิษฎา วังมูล
อภิษฎา วังมูล
2551
การเปรียบเทียบความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดของร้านค้าเดอะ ดอลส์ เฮาส์ สาขา 1 และ 2 = Comparison of customer's satisfaction towards the marketing mix of The Dolls House branch 1 and branch 2 / อังคณา กองมงคล
อังคณา กองมงคล
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการเลือกใช้บัตรบีเฟิสต์ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers in Mueang Chiang Mai district towards selecting Be 1st card of Bangkok Bank public company limited / ปริญญา ศิรบรรจงกราน
ปริญญา ศิรบรรจงกราน
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการสินเชื่อ Medium SMEs ของธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ของลูกค้าในจังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting customr slection toward medium SME credit services of Kasikornbank Public Company Limited in Samut Sakorn Province / อนวัช จั่นสกุล;"Service marketing mix factors affecting customr slection toward medium SME credit services of Kasikornbank Public Pompany Limited in Samut Sakorn Province"
อนวัช จั่นสกุล
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้น้ำมันเครื่องของผู้ใช้รถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่อยู่ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumer purchasing devision toward car engine oil in Samut Sakhon Province / นัฐพงษ์ ไทยรัก
นัฐพงษ์ ไทยรัก
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการธุรกิจค้าส่งผลไม้สดในตลาดเมืองใหม่ อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors of fresh fruit wholesale business in Mueang Mai market, Mueang Chiang Mai District / รัศมี โพธิ์แฉล้ม
รัศมี โพธิ์แฉล้ม
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถาบันกวดวิชาเพื่อการตอบสนองข้อสอบภาษาอังกฤษมาตรฐานในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting consumer decision towards selecting tutoring institutes for standard english tests in Amphoe Mueang Chiang Mai / สุภาพงษ์ นิลเกษ
สุภาพงษ์ นิลเกษ
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการเสริมบนโทรศัพท์มือถือของลูกค้าของบริษัท แอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting customer decision towards non-voice service from Advanced Info Service Public Company Limited. in Mueang Chiang Mai District / ชวลิต ฤทธีตานนท์
ชวลิต ฤทธีตานนท์
Discover
Author
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กรภัทร์ วงศ์รัตน์
1
กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
1
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
1
ขจรศักดิ์ โนวัฒน์
1
คเชน เจียกขจร
1
จงคณา ทองจินดา
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
จินตนา สายเครื่อง
1
ฉัตรนภา เจริญพันธ์
.
next >
Subject
36
การตลาด
9
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
7
การจัดการตลาด
5
การตลาด -- เชียงใหม่
5
ปัจจัย
5
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
4
การตัดสินใจ
4
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
3
การซื้อสินค้า -- เชียงใหม่
3
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
.
next >