Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 91-100 of 148 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
...
7
8
9
10
11
12
13
...
15
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
กลยุทธ์การตลาดของผู้ประกอบการหอพัก ในตำบลสุเทพ อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่= Marketing strategies of dormitory entrepreneurs in Suthep Sub-district, Mueang District, Chiang Mai Province / อังคณา ธรรมาธิวัฒน์
อังคณา ธรรมาธิวัฒน์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อยางรถยนต์สำหรับรถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่จดทะเบียนใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting decision in purchasing tires for passenger cars registered in Chiang Mai Province / ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
2547
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อนักศึกษาในการเลือกศึกษาศิลปศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาเอกการสื่อสารมวลชน คณะมนุษยศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Factors influencing student decision to study for a Bachelor of Art Degree at the Faculty of Humanities, Majoring in Mass Communication, Ching Mai University / สมศักดิ์ หวังเจริญ
สมศักดิ์ หวังเจริญ
2547
พฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์จากผ้าไหมของข้าราชการสตรีในอำเภอเมือง จังหวัดนครราชสีมา = Female government officers's buying behavior of silk products in Mueang District, Nakhon Ratchasima Province / ปิยวัลย์ นิยมนา
ปิยวัลย์ นิยมนา
2548
ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อส่วนประสมตลาดบริการโทรศัพท์พื้นฐานของบริษัท ทีโอที จำกัด (มหาชน) ในจังหวัดสมุทรสาคร = Customers satisfaction towards basic telephone service marketing mix of TOT (Public) Company Limited in Samut Sakhon Province / สุรชัย จันทร์จรีสวัฒนา
สุรชัย จันทร์จรัสวัฒนา
2549
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดของ บริษัท ก๊อปปี้เท็คซ์ จำกัด ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of Copytex Co., Ltd. in Mueang District, Chiang Mai Province / มีธนา สฤษดิ์นำ
มีธนา สฤษดิ์นำ
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อลูกชิ้นปลาของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting fishballs purchasing decision of consumers in Bangkok Metropolitan / เอกชัย สกาวรัตนากุล
เอกชัย สกาวรัตนากุล
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์สบู่และแชมพูสมุนไพรของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting the consumer buying decisions of herbal shampoo and soap product in Mueang District, Chiang Mai Province / นภดล สิทธิชัยธนะกิจ
นภดล สิทธิชัยธนะกิจ
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านบัดส์ไอศกรีมสาขาเชียงใหม่ = Customers'satisfaction towards the services marketing mix of Bud's ice Cream, Chiang Mai Branch / สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
2548
ปัจจัยส่วนประกอบการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกเช่าพื้นที่ของร้านคอมพิวเตอร์ในศูนย์คอมพิวเตอร์ อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors affecting lessees selection of computer shops in the computer shopping centers in Mueang District, Chiang mai Province / ภานุมนต์ หนองขุ่นสาร
ภานุมนต์ หนองขุ่นสาร
Discover
Author
1
กรกนก เพ็ชรตระกูล
1
กาญจนา เจริญคงธรรม
1
กิตตินาถ กาวี
1
กิตติเวท ไสยาวงศ์
1
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
1
จักริน จั่นตระกูล
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
จิดาภา ซิ้มสกุล
1
จิรศักดิ์ จันทรทัต, ม.ร.ว.
1
จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
.
next >
Subject
115
การตลาด
15
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
9
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
7
การตลาด -- เชียงใหม่
6
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
5
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
5
ร้านค้า -- เชียงใหม่
5
ลูกค้า
4
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
4
ผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่
.
next >
Date issued
41
2549
41
2548
49
2547
11
2546
4
2541
2
2540