Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 111-115 of 115 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
...
9
10
11
12
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกตัวแทนขนส่งสินค้าของผู้ประกอบการส่งออกสินค้าหัตถกรรมไม้แกะสลัก ศูนย์หัตถกรรมบ้านถวาย อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors effecting handicraft exporters selection of freight forwarders in Ban Thawai Handicraft Center, Hang Dong District, Chiang Mai Province / ประภาส ปั้นศิริ
ประภาส ปั้นศิริ
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อเจ้าของรถยนต์นั่งส่วนบุคคลในการเลือกใช้บริการล้าง-อัดฉีด ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors affecting car owners selection of car wash services in Mueang District, Chiang Mai Province / อัจฉราภรณ์ ชัยทอง
อัจฉราภรณ์ ชัยทอง
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารสุนัขสำเร็จรูปของผู้เลี้ยงสุนัขในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for processed dog food in Mueang district, Chiang Mai province / พรรษยาพร ทวีกุล
พรรษยาพร ทวีกุล
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องแช่แข็งของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase frozen food box in Mueang district, Chiang Mai province / สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไส้กรอกของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase sausages in Mueang district, Chiang Mai province / ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
Discover
Author
1
กรกนก เพ็ชรตระกูล
1
กิตติเวท ไสยาวงศ์
1
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
1
จักริน จั่นตระกูล
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
จิรศักดิ์ จันทรทัต, ม.ร.ว.
1
จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
1
จุติพร สิริอรุณรุ่งโรจน์
1
จุมภฏ สนิทธางกูร
1
ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์
.
next >
Subject
13
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
8
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
5
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
3
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
3
บะหมี่สำเร็จรูป
3
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
3
ผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่
3
ร้านค้า -- เชียงใหม่
3
ลูกค้า
2
การบัญชี
.
next >
Date issued
41
2549
22
2548
43
2547
8
2546
1
2541