Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 41 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ปัจจัยส่วนประกอบการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกเช่าพื้นที่ของร้านคอมพิวเตอร์ในศูนย์คอมพิวเตอร์ อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors affecting lessees selection of computer shops in the computer shopping centers in Mueang District, Chiang mai Province / ภานุมนต์ หนองขุ่นสาร
ภานุมนต์ หนองขุ่นสาร
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกพักรีสอร์ท ระดับราคาสูงของนักท่องเที่ยวบนเกาะช้าง จังหวัดตราด = Service marketing mix factor affecting tourists selection of high-end resorts on Koh Chang, Trat Provinve / ยุทธชัย คณาสิริวัฒน์
ยุทธชัย คณาสิริวัฒน์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของลูกค้าร้านซีเมนต์ไทยโฮมมาร์ทในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Services maketing mix factors affecting customer buying decision at Cementhai Home Mart in Mueang District, Samut Sakhon Province / กาญจนา เจริญคงธรรม
กาญจนา เจริญคงธรรม
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในอำเภอบ้านโฮ่ง จังหวัดลำพูน = The Marketing mix factors affecting consumers on buying motorcycles in Ban Hong District, Lamphun Province / รัญจวน วรรณภิระ
รัญจวน วรรณภิระ
2548
ปัจจัยส่นประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อธุรกิจกับธนาคารพาณิชย์ ของผู้ประกอบการที่จดทะเบียนนิติบุคคลในอำเภอเมือง จังหวัดราชบุรี = Marketing mix factors affecting institutional customers decision to use credit services of commercial banks in Mueang District, Ratchaburi Province / ชาตรี ครุธงาม
ชาตรี ครุธงาม
2548
ความพึงพอใจของมหาบัณฑิตที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของหลักสูตรปริญญาโทสาขาวิชาบริหารธุรกิจสำหรับผู้บริหาร (เชียงใหม่) คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = The Satisfaction of graduate students toward the service marketing mix of the Executive MBA Program (Chiang Mai) of the Business Administration Faculty, Chiang Mai University / พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์คอมพิวเตอร์ของร้านค้าตัวแทนจำหน่ายในศูนย์การค้าคอมพิวเตอร์ จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the purchasing decision for computer products of dealers in computer shopping centers in Chiang Mai Province / ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อชาวต่างชาติในการเลือกใช้บริการทางทันตกรรมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors influencing foreigners selection of dental services in Mueang District, Chiang Mai Province / สิรวิชญ์ บริพันธกุล
สิรวิชญ์ บริพันธกุล
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้ออะไหล่รถยนต์ของบริษัท อิเทอร์นัลเอ็นเตอร์ไพรส์จำกัด = Marketing mix factors affecting customers decision to purchase spare parts from eternal enterprise Co.,Ltd. / นิศาชล ญาณะนนท์
นิศาชล ญาณะนนท์
2548
การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดต่อผลิตภัณฑ์เครื่องนอนของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer perception towards market positioning of bedding products in Bangkok Metropolitan / ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
Discover
Author
1
กาญจนา เจริญคงธรรม
1
กิตตินาถ กาวี
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
1
ชาตรี ครุธงาม
1
ฐิตา ตันติวัฒน์
1
ณัฐมน เจริญทวีทรัพย์
1
ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
1
ธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์
1
ธีรนุช โอภาพงพันธ์
.
next >
Subject
22
การตลาด
6
การตลาด -- เชียงใหม่
5
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
5
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
4
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
2
การตลาด -- ลำพูน
2
คอมพิวเตอร์ -- การจัดซื้อ
2
ชาเขียว
2
นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
.
next >