Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 41 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อปูนซีเมนต์ถุงของร้านค้าช่วงในเขต อำเภอเมือง จังหวัดเชียงราย = Marketing mix factors influencing sub-dealers in purchasing bag cement in Mueang District, Chiang Rai Province / อำนาจ วรนิภิฐพนธ์
อำนาจ วรนิภิฐพนธ์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสายการบินต้นทุนต่ำของผู้โดยสารที่ใช้บริการ ณ ท่าอากาศยานเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting passengers'decision to purchase low-cost airline servives at Chiang Mai Airport / ปาริชาติ ยานะติ
ปาริชาติ ยานะติ
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อเฟอร์นิเจอร์ไม้ของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision on wooden furniture in Chiang Mai / มิ่งขวัญ วิมลสันติโรจน์
มิ่งขวัญ วิมลสันติโรจน์
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการสั่งใช้ยาเม็ดลดระดับน้ำตาลในเลือดให้ผู้ป่วยโรคเบาหวานชนิดที่ 2 ของแพทย์ประจำโรงพยาบาลในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting the physician's decision to prescribe oral hypoglycemic agents in type 2 diabetes mellitus patients in Mueang District, Chiang Mai Province / ฐิตา ตันติวัฒน์
ฐิตา ตันติวัฒน์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกลงโฆษณาในสื่อสิ่งพิมพ์แจกฟรีเพื่อการท่องเที่ยวของลูกค้าใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting customers decision towards advertising in free copy media for tourism in Chiang Mai Province / สุพิศ พุทธมี
สุพิศ พุทธมี
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของนักศึกษาในการเลือกใช้บริการร้านกาแฟในมหาวิทยาลัยเชียงใหม่= Marketing mix factors affecting the Chiang Mai University student's decision of selecting coffee shops in Chiang Mai University / สุรินทร์ วัชรปรีชา
สุรินทร์ วัชรปรีชา
2548
กลยุทธ์การตลาดของผู้ประกอบการหอพัก ในตำบลสุเทพ อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่= Marketing strategies of dormitory entrepreneurs in Suthep Sub-district, Mueang District, Chiang Mai Province / อังคณา ธรรมาธิวัฒน์
อังคณา ธรรมาธิวัฒน์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อยางรถยนต์สำหรับรถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่จดทะเบียนใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting decision in purchasing tires for passenger cars registered in Chiang Mai Province / ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
2548
ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อส่วนประสมตลาดบริการโทรศัพท์พื้นฐานของบริษัท ทีโอที จำกัด (มหาชน) ในจังหวัดสมุทรสาคร = Customers satisfaction towards basic telephone service marketing mix of TOT (Public) Company Limited in Samut Sakhon Province / สุรชัย จันทร์จรีสวัฒนา
สุรชัย จันทร์จรัสวัฒนา
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านบัดส์ไอศกรีมสาขาเชียงใหม่ = Customers'satisfaction towards the services marketing mix of Bud's ice Cream, Chiang Mai Branch / สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
Discover
Author
1
กาญจนา เจริญคงธรรม
1
กิตตินาถ กาวี
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
1
ชาตรี ครุธงาม
1
ฐิตา ตันติวัฒน์
1
ณัฐมน เจริญทวีทรัพย์
1
ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
1
ธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์
1
ธีรนุช โอภาพงพันธ์
.
next >
Subject
22
การตลาด
6
การตลาด -- เชียงใหม่
5
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
5
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
4
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
2
การตลาด -- ลำพูน
2
คอมพิวเตอร์ -- การจัดซื้อ
2
ชาเขียว
2
นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
.
next >