Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1791-1800 of 1806 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
...
177
178
179
180
181
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อพนักงานขายในการเลือกใช้บริการโรงแรมในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting sale representatives towards selecting hotels in Mueang Chiang Mai District / วิจิตร ชัยพฤกษ์เจริญ
วิจิตร ชัยพฤกษ์เจริญ
2553
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการบริการของร้านช่างทองแอร์ เซอร์วิส ในจังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service quality of Changthong Air Service Shop in Chiang Mai Province / พิรุณ สันกลกิจ
พิรุณ สันกลกิจ
2553
การวัดความพร้อมขององค์กรผู้ส่งออกกล้วยไม้ = Measuring organizational readiness of orchid exporters / อมรรัตน์ วิลาสเดชานนท์
อมรรัตน์ วิลาสเดชานนท์
2553
ความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด = Corporate - customer satisfaction towards marketing mix factors of Piboon Concrete Company Limited / นุสรา อุดล
นุสรา อุดล
2550
ความพึงพอใจในการทำงานของพนักงานอุตสาหกรรมแปรรูปผักและผลไม้บรรจุกระป๋อง ในอำเภอเมือง จังหวัดลำปาง = Job satisfaction of employees in vegetable and fruit canning industries in Mueang District, Lampang Province / สุพรรณี พงษ์ตระกูล
สุพรรณี พงษ์ตระกูล
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมปังโฮลวีทของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers'decision on purchasing whole wheat bread in Mueang District, Chiang Mai Province / ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
2550
ปัจจัยที่มีผลต่อลุกค้าในการตัดสินใจใช้บริการธนาคารอิสลามแห่งประเทศไทยสำนักงานใหญ่ = Factors affecting comsumers desisions on using Islamic Bank of Thailand Services at the Head Offoce / วาณี มะลิวัลย์
วาณี มะลิวัลย์
2553
การพัฒนาบทเรียนอิเล็กทรอนิกส์บนเครือข่ายอินเทอร์เน็ตเรื่องโครงสร้างเงินทุน = Development of e-Learning Courseware on internet network on introduction to capital structure / นุชจรินทร์ ปัญญาวุฒิไกร
นุชจรินทร์ ปัญญาวุฒิไกร
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ตราดอยคำ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on comsumers' decision in purchasing Doi Kham products in Mueang District, Chiang Mai Province / ปรีชา มีนาค
ปรีชา มีนาค
2550
การปรับปรุงผังโรงงานผลิตหน่อไม้ปิ๊บที่ถูกต้องตามหลักเกณฑ์การผลิตอาหารที่ดี = Plant layout improvement for canned bamboo production conforming to Good manufacturing practice / พงศธร เลิศรัตนวิไล
พงศธร เลิศรัตนวิไล
Discover
Author
2
ปาริฉัตร ชมภูรัตน์
1
กชกร ทุ่งสี
1
กชพร ชูจิตร์
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กนกกาญจน์ มาละวรรณา
1
กนกณัฐ เกรียงชุติมา
1
กนกพร คำหมื่นยอง
1
กนกพร หมีแก้ว
1
กนกพร เศรษฐกร
1
กนกวรรณ คณากรสุขสันต์
.
next >
Subject
160
การตลาด
118
การจัดการตลาด
86
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
65
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
55
ความผูกพันต่อองค์การ
54
พฤติกรรมผู้บริโภค
49
การบัญชี
43
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
41
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
40
ความพอใจในการทำงาน
.
next >
Date issued
2
2559
93
2558
107
2557
8
2556
177
2555
315
2554
272
2553
261
2552
304
2551
267
2550
.
next >