Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 81-90 of 212 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
...
6
7
8
9
10
11
12
...
22
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการโครงการธนาคารประชาชนในเขตราษฎร์บูรณะ กรุงเทพมหานคร = Factors affecting the decision to use the services of peoples bank project in Rat Burana District, Bangkok / เพชรี สหายฟ้า
เพชรี สหายฟ้า
2547
การบริหารจัดการธุรกิจการท่องเที่ยวเชิงอนุรักษ์ในจังหวัดสมุทรสงคราม = The Conservation tourism business management in Samut Songkhram Province / อัจนา อันนานนท์
อัจนา อันนานนท์
2547
การดำเนินงานธุรกิจการผลิตน้ำมันมะพร้าวในจังหวัดสมุทรสงคราม = The business operation of coconut oil production in Samut Songkhram province / ประภาพร ขันติสมบูรณ์
ประภาพร ขันติสมบูรณ์
2547
ปัจจัยทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ประกอบการร้านค้า ณ ศูนย์หัตถกรรมบ้านถวายในการใช้บริการไปรษณีย์ ณ ที่ทำการไปรษณีย์หางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing factors effecting Ban Tawai's Entrepreneur Toward Postal Service at Hang Dong Post Office, Chiang Mai Province / อรอนงค์ สีมันตร
อรอนงค์ สีมันตร
2547
ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกผู้ให้บริการสินเชื่อเพื่อการเช่าซื้อรถยนต์ ของผู้ใช้บริการในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = The marketing mix factors affecting the selection of car hire purchase credit service firms of customers in Mueang district, Lamphun province / นัทธมน องคานุภาพ
นัทธมน องคานุภาพ
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting the selection of the Tutorial Schools of Secondary School Students in Mueang District, Phayao Province / อัฐกร แผ่นทอง
อัฐกร แผ่นทอง
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อเบิกเงินเกินบัญชีของลูกค้าธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สำนักธุรกิจสันป่าข่อย จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the business decision on using overdraft of Bangkok Bank Public Company Limited at Sanpakoi Business Center, Chiang Mai Province / สุพจน์ อินทพินธุ์
สุพจน์ อินทพินธุ์
2547
การจัดการด้านวัตถุดิบและวัสดุคงคลัง : กรณีศึกษา บริษัท ไทตาตามิ โปรดักส์ จำกัด = Inventory management of raw meterials and supplies: a case study of Thaitatami Products Co., Ltd. / ศันสนีย์ เลาหวิวัฒน์
ศันสนีย์ เลาหวิวัฒน์
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อวัสดุก่อสร้างในเขตเทศบาลนครลำปาง จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing construction materials in Municipal Nakorn Lampang, Lampang Province / อัมพร เครือใหม่
อัมพร เครือใหม่
2547
ปัญหาการสำรวจแหล่งภาษีอากรของสำนักงานสรรพากรพื้นที่เชียงใหม่ 2 = Problems in surveying tax area of Chiang Mai area revenue office II / พิสมัย ชูเดช
พิสมัย ชูเดช
Discover
Author
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
1
กนกวรรณ ปิ่มหทัยวุฒิ
1
กนกศักดิ์ เปรมปราโมชย์
1
กรานต์จนรักษ์ อุทัยไกรรักษ์
1
กฤษฎา ทองเต็ม
1
กษมน มั่นศิลป์
1
กิติศักดิ์ เหลืองวรยูร
1
ขนิษฐา ตันติวาณิชย์พงศ์
1
ขุนศึก ผ่องอำไพ
1
งามฉวี โชติยมนตรี
.
next >
Subject
43
การตลาด
14
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
12
การบัญชี
11
ต้นทุนการผลิต
11
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
11
พฤติกรรมผู้บริโภค
9
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
8
ลูกค้า
6
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
5
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
.
next >