Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.019 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Oct-2558ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือก ร้านบุฟเฟ่ต์อาหารทะเล ในอำเภอเมืองเชียงใหม่อาจารย์ ดร.วรัท วินิจ; ฐิติลักษณ์ คูหา
2554ปัจจัยที่มีผลต่อผู้ประกอบการธุรกิจเพื่อสุขภาพในจังหวัดเชียงใหม่ในการเลือกนิตยสารแจกฟรี บี เฮลท์ตี้เป็นสื่อโฆษณา = Factors affecting health care business entrepreneurs in Chiang Mai Province towards selection of Be Healthy Free Copy Magazine as advertising media / กฤชกมล พุ่มประเสริฐกฤชกมล พุ่มประเสริฐ
2553พฤติกรรมการรับการสื่อสารการตลาดผ่านสื่อใหม่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior in receiving marketing communication via new media in Mueang Chiang Mai District / ปิยะพร เขตบรรพตปิยะพร เขตบรรพต
2551การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกบริการเงินฝากของธนาคารพาณิชย์ ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district / วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์;"Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district"วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์
2553ทัศนคติของสตรีในอำเภอเมืองเชียงใหม่ที่มีต่อโฆษณาแฝงในรายการละครโทรทัศน์ = Attitude of women consumers in Mueang Chiang Mai District towards product placement in television drama series / รัชนีกร วุฒิรัตน์รัชนีกร วุฒิรัตน์
2551การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer decision to purchase ready-to-drink fruit juice in Mueang Chiang Mai District / ศศิกานต์ เกียรติไชยากรศศิกานต์ เกียรติไชยากร
2551การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการใช้บัตรเครดิตของผู้ถือบัตรเครดิต บริษัท บัตรกรุงไทย จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Promotion mix factors affecting decision to use credit card issued by Krunhthai card public company limited in Mueang Chiang Mai district / รัตนาภรณ์ แปงใจรัตนาภรณ์ แปงใจ
2554ผลกระทบของการสื่อสารการตลาด ณ จุดซื้อต่อผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภค = Impact of marketting communication at point of purchase on consumers in Amphoe Mueang Chiang Mai towards purchasing consumer products / ปิยาภรณ์ ไชยยศปิยาภรณ์ ไชยยศ