Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 651-660 of 3239 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
...
63
64
65
66
67
68
69
...
324
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
การประเมินโอกาสทางเทคโนโลยีสะอาดในการผลิตยาสมุนไพรส้มแขกชนิดแคปซูล กรณีศึกษา บริษัท ล็อตและริช จำกัด = An assessment of the potential use of clean technology for the production of Garcinia atroviridis Griff. Capsule : A case study of Lot and Rich Co., Ltd. / พิมพ์ชนก อุนจะนำ
พิมพ์ชนก อุนจะนำ
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกผู้จัดจำหน่ายสินค้าอุปโภคบริโภคของร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors influencing small consumer retailers selection of consumer product suppliers in Mueang District, Chiang Mai Province / วรานนท์ ไชยวงศ์
วรานนท์ ไชยวงศ์
2548
รูปแบบการดำเนินชีวิตของเกษตรกรในจังหวัดเชียงใหม่ ลำพูน พะเยา และเชียงราย = Lifestyles of farmers in Chiang Rai, Lamphun, Phayao and Chiang Rai provinces / ศิวริน จักรอิศราพงศ์
ศิวริน จักรอิศราพงศ์
2548
ปัญหาของผู้สอบบัญชีในการสอบบัญชีธุรกิจขนาดย่อมที่จัดทำบัญชีโดยใช้บริการสำนักงานรับทำบัญชีในจังหวัดเชียงใหม่ = Problems of auditors in audit of small enterprises which use service of accounting firms in Chiang Mai province / สุเมธ หาญเทพินทร์
สุเมธ หาญเทพินทร์
2548
การเปิดเผยข้อมูลในงบการเงินของธุรกิจ SMEs กลุ่มอุตสาหกรรมเซรามิกในจังหวัดลำปาง = Financial statement disclosure of ceramics industrial SMEs in Lampang Province / สิริรัตน์ พัวศิริ
สิริรัตน์ พัวศิริ
2553
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท ซิมพลิ เด็คคอร์ จำกัด อำเภอสันกำแพง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix factors of Simply Dcor Company Limited, Amphoe Sankampaeng, Changwat Chiang Mai / ธนากร สุภาษา
ธนากร สุภาษา
2553
ความพึงพอใจในการทำงานของพนักงานระดับบปฏิบัติการ บริษัท นอร์ทเทอร์นโลจิสติกส์ทรานส์ จำกัด จังหวัดเชียงใหม่ = Job satisfaction of operational employees towards Northern Logistics Trans Company Limited in Chiang Mai Province / ไพโรจน์ สุวรรณกิจ
ไพโรจน์ สุวรรณกิจ
2548
การศึกษาการจัดทำระบบความปลอดภัยของอาหาร (Food safety, HACCP) มาใช้ในโรงงานอุตสาหกรรมอาหารทะเลในจังหวัดสมุทรสาคร = Implementation on HACCP food safety system at seafood factories in Samut Sakhon Province / ประยุทธ ว่องไว
ประยุทธ ว่องไว
2548
ปัจจัยที่มีอิทธิพลในการตัดสินใจเลือกใช้ระบบบริการสื่อสารข้อมูลของสถาบันอุดมศึกษา จังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing the decision making of higher education institutions in selecting data communication service systems in Chiang Mai Province / จิตรา ศรีสุวรรณ
จิตรา ศรีสุวรรณ
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำพริกแกงของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase curry paste in Bangkok metropolitan / ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
Discover
Author
2
Mr. Niphitphon Auddong
2
ธัญวรัตน์ วัดนก
2
นายนิพิฐพล อุดดง
2
ปาริฉัตร ชมภูรัตน์
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
2
วิไลกุล ศรีวิลัย
2
ศศิวิมล เอกมหาชัย
2
สุกัญญา ตาตุ
2
สุริยนต์ ชมดี
2
เจนวิทย์ คำมงคล
.
next >
Subject
276
การตลาด
118
การจัดการตลาด
109
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
77
การบัญชี
74
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
70
พฤติกรรมผู้บริโภค
69
ต้นทุนการผลิต
66
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
63
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
61
ความผูกพันต่อองค์การ
.
next >
Date issued
2718
2500 - 2567
512
2014 - 2099