Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 321-330 of 3238 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
...
30
31
32
33
34
35
36
...
324
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
การตัดสินใจซื้อน้ำมันเครื่องรถยนต์ของผู้ใช้รถยนต์ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Buyers' purchasing decisions for engine oils of car users in Mueang district, Chiang Mai province / ธารทิพย์ จันทรักษ์
ธารทิพย์ จันทรักษ์
2547
การประเมินพฤติกรรมการตอบสนองเกินจริงต่อการเปลี่ยนแปลงราคาใน 1 วัน ของหุ้นสามัญในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทยในช่วงปี พ.ศ.2546 / มนต์เดช ชุ่มอินทรจักร์
มนต์เดช ชุ่มอินทรจักร์
2553
เครื่องมือวัดความพร้อมในการเป็นองค์การแห่งการเรียนรู้ของธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตร = Evaluation measures of readiness in becoming a learnin organization of Bank for Agriculture and Agricultural Cooperatives, Chiang Mai Provincial Office / รุ่งทิพย์ สุริยา
รุ่งทิพย์ สุริยา
2550
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน) สาขาสันป่าตอง อำเภอสันป่าตอง จังหวัดเชียงใหม่ = Customers satisfaction towards the services of Krung Thai bank public company limited, Sanpatong Branch, Sanpatong district, Chiang Mai province / ศุภลักษณ์ ไชยมงคล
ศุภลักษณ์ ไชยมงคล
2553
ภาพลักษณ์ด้านบุคลิกภาพของตราสินค้าธนาคารนครหลวงไทย จำกัด (มหาชน) ในมุมมองของลูกค้าอำเภอกระทุ่มแบน จังหวัดสมุทรสาคร = Perceived brand personality image of Siam City Bank Public Company Limited in Amphoe Kratum Baen, Samut Sakhon / กาญจนา งามสม
กาญจนา งามสม
2550
การศึกษาความเป็นไปได้ของการลงทุนโครงการหอพักในตำบลป่าตัน อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = A Feasibility study on the investment of a rental in a posidentail apartment building Tambol Patan Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / ชัชชัย วรกิติสรณ์
ชัชชัย วรกิติสรณ์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลในการเลือกใช้บริการสินเชื่อของลูกค้ากับธนาคารพัฒนาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมแห่งประเทศไทย ศุนย์ธุรกิจปราจีนบุรี = Services marketing mixed factors affecting the use of credit services of customers of small and medium enterprise development bank of Thailand, Prachin Buri Business Center / ประพาส ชนันชนะ
ประพาส ชนันชนะ
2550
การใช้ระบบสารสนเทศเพื่อการจัดการของธุรกิจซีแพคแฟรนไชส์ในเขตภาคเหนือ = The Use of management information systems of the CPAC franchise business in Northern Thailand / สุกัญญา ภูมิสง่า
สุกัญญา ภูมิสง่า
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อคอมพิวเตอร์ที่มีตรายี่ห้อของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting consumers buying decisions of Brand Name computers in Bangkok metropolitan / มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
2550
ความต้องการฝึกอบรมของวิศวกรเหมืองแร่ กรมอุตสาหกรรมพื้นฐาน และการเหมืองแร่ กระทรวงสาธารณสุข = The training needs of mining engineer at the department of Primary Industries and Mines, Ministy of Industry / ปณิธาน เจริญเกตุ;"The training needs of mining engineer at the department of Primary Industries and Mines, Ministy of Industry"
ปณิธาน เจริญเกตุ
Discover
Author
2
Mr. Niphitphon Auddong
2
ธัญวรัตน์ วัดนก
2
นายนิพิฐพล อุดดง
2
ปาริฉัตร ชมภูรัตน์
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
2
วิไลกุล ศรีวิลัย
2
ศศิวิมล เอกมหาชัย
2
สุกัญญา ตาตุ
2
สุริยนต์ ชมดี
2
เจนวิทย์ คำมงคล
.
next >
Subject
276
การตลาด
118
การจัดการตลาด
109
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
77
การบัญชี
74
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
70
พฤติกรรมผู้บริโภค
69
ต้นทุนการผลิต
66
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
63
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
61
ความผูกพันต่อองค์การ
.
next >
Date issued
2717
2500 - 2567
512
2014 - 2099