Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 271-280 of 3238 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2550ความพึงพอใจของผู้เสียภาษีในเขตพื้นที่ของสำนักงานสรรพากรพื้นที่เชียงใหม่ 2 ต่อคุณภาพการให้บริการยื่นแบบแสดงรายการและชำระภาษีเงินได้บุคคลธรรมดาผ่านอินเตอร์เน็ต = Tax payer's satisfaction in Chiang Mai revenue office, area 2, towards service quality for submitting tax forms and paying personal income tax via the internet / ธีรชาติ กระต่ายทองธีรชาติ กระต่ายทอง
2550พฤติกรรมของผู้บริโภคในการใช้บริการสาขาของบริษัท เคาร์เตอร์เซอร์วิส จำกัด ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer behavior towards using payment system of counter service limited company in Mueang district Chiang Mai province / สาธุ เรืองโรนจ์;"Consumer behavior towards using payment system of counter service limited company in Mueang district Chiang Mai province"สาธุ เรืองโรจน์
2550การบูรณาการกระบวนการจัดทำระบบบริหารคุณภาพ ISO 9001 และระบบการจัดการสิ่งแวดล้อม ISO 14001 : กรณีศึกษา บริษัท ไทย เอช.เค.ดี จำกัด = The Process Intergration of quality management system, ISO 9001 and environment management system, ISO 14001 : a case study of Thai H.K.D Co.,Ltd / ปกรณ์ คำชุมปกรณ์ คำชุม
2550การสำรวจความคิดเห็นต่อปัจจัยที่มีผลต่อความสำเร็จของธุรกิจรับเหมาก่อสร้างของผู้ประกอบการธุรกิจรับเหมาก่อสร้างในจังหวัดเชียงใหม่ = The Opinion survey of construction entrepreneur on key success factors for construction business in Chiang Mai Province / สมเกียรติ แสนทวีสุขสมเกียรติ แสนทวีสุข
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกร้านจำหน่ายรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในอำเภอเวียงแหง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting consumer's selection of motorcycle dealership in wianghaeng district, Chiang Mai / ปิยธิดา บุญเปลี่ยนปิยธิดา บุญเปลี่ยน
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้ผู้ให้บริการเครือข่ายโทรศัพท์เคลื่อนที่ของผู้บริโภค ในนครหลวงเวียงจันทน์ สาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว = Services Marketing Mix Factors Affecting the Consumer's Selection of Mobile Telephone Network Providers in Vientiane Municipality Lao People Democratic Republic / ทะนงเดือน ตุริหงส์;"Services Marketing Mix Factors Affecting the Consumer's Selection of Mobile Telephone Network Providers in Vientiane Municipality Lao People Democratic Republic"ทะนงเดือน ตุริหงส์
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตในกลุ่มสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารพาณิชย์ของพนักงานกลุ่มอุตสาหกรรมอาหารอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting employees in the food industry on the selection of credit cards from non banks in Mueang District, Chiang Mai Province / พรปวีณ์ กองแพงพรปวีณ์ กองแพง
2550พฤติกรรมในการซื้อสินค้าและบริการ ผ่านเว็บไซต์พานิชย์อิเล็กทรอนิกส์ของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ = Customers buying behavior towards products and services on electronic commerce in Chiangmai province / ทัณฑิมา เชื้อเขียว;"Customers buying behavior towards products and services on electronic commerce in Chiangmai province"ทัณฑิมา เชื้อเขียว
-ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province / นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์;" Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province"นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์
2547ความพึงพอใจของผู้เสียภาษีที่มีต่อการให้บริการของสำนักงานสรรพากรพื้นที่สาขาในจังหวัดแม่ฮ่องสอน = The satisfaction of taxpayers towards the services of area revunuc branch offices in Mae Hong Son province / นราขวัญ วงศ์อินทร์นราขวัญ วงศ์อินทร์