Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1151-1160 of 3245 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการเลือกใช้บัตรบีเฟิสต์ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers in Mueang Chiang Mai district towards selecting Be 1st card of Bangkok Bank public company limited / ปริญญา ศิรบรรจงกรานปริญญา ศิรบรรจงกราน
2551ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการสินเชื่อ Medium SMEs ของธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ของลูกค้าในจังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting customr slection toward medium SME credit services of Kasikornbank Public Company Limited in Samut Sakorn Province / อนวัช จั่นสกุล;"Service marketing mix factors affecting customr slection toward medium SME credit services of Kasikornbank Public Pompany Limited in Samut Sakorn Province"อนวัช จั่นสกุล
2551การวัดระดับอุปนิสัยของนักศึกษาหลักสูตรบัณฑิตศึกษา คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ โดยใช้ทฤษฎีอุปนิสัย 7 ประการ พัฒนาสู่ผู้มีประสิทธิผลสูง = Measuring habits of graduate students at the Faculty of Business Administration, Chiang Mai University by applying the Seven Habits of highly effective people theory / จิรัชยา จงประเสริฐจิรัชยา จงประเสริฐ
2551ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวยุโรปในการตัดสินใจใช้บริการท่องเที่ยวที่จังหวัดหลวงพระบาง สาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว = Services marketing mix affecting european tourist decision towards tourism services in Luang Prabang province, Lao People's Democratic Republic / ศิริพร สุวรรณทอง;"Services marketing mix affecting european tourist decision towards tourism services in Luang Prabang province, Lao People's Democratic Republic"ศิริพร สุพรรณทอง
2551ความพึงพอใจของผู้เช่าพื้นที่อาคารพันธุ์ทิพย์พลาซ่าเชียงใหม่ = Lessee satisfaction towards the servise markeging of Pantip Plaza building, ChiangMai / จาตุรงค์ ไชยเวชจาตุรงค์ ไชยเวช
2551ปัจจัยที่มีผลต่อการปรับตัวของพนักงานธนาคาร กรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) สำนักงานใหญ่ ภายหลังการควบรวมกิจการ = Factors affecting employees adaptation towards the merger at headquaters of the Bank of Ayudhya Public Company Limited / ชาตรี อันประเสริฐชาตรี อันประเสริฐ
2551การประเมินประสิทธิภาพ การผลิตด้วยการใช้ระบบดึงแบบอิเล็กทรอนิกส์ของบริษัทอินโนเวกซ์ (ประเทศไทย) จำกัด จังหวัดลำพูน = Evaluation of production efficiency by using electronic pull system at Innovex (Thailand) company limited, Lamphun province / มาลินี ทิพยวารีวงศ์;"Evaluation of production efficiency by using electronic pull system at Innovex (Thailand) company limited, Lamphun province"มาลินี ทิพยวารีวงศ์
2551ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้น้ำมันเครื่องของผู้ใช้รถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่อยู่ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumer purchasing devision toward car engine oil in Samut Sakhon Province / นัฐพงษ์ ไทยรักนัฐพงษ์ ไทยรัก
2551ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สาขาหนองแขม ในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction toward services of Bangkok Bank Public Company Limited, Nong Khaem Branch in Bangkok Metropolitan / อาทิตย์ โลหะญาณจารี;"Customer satisfaction toward services of Bangkok Bank Public Company Limited, Nong Khaem Branch in Bangkok Metropolitan"อาทิตย์ โลหะญาณจารี
2551ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของธนาคารออมสิน สาขาเชียงดาว จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services of the government savings bank, Chiangdow branch, Chiang Mai province / ภาวิณี ใจโพธิ์;"Customer satisfaction towards services of the government savings bank, Chiangdow branch, Chiang Mai province"ภาวิณี ใจโพธิ์