Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-3 of 3 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
-
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province / นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์;" Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province"
นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้าในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting consumers on buying decision towards electronic products in Mueang district, Lamphun province / นฤมล แก่นหอมจันทร์
นฤมล หอมแก่นจันทร์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์นมของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchasc milk products in Mueang district, Lamphun province / บุษบา ไชยอุปละ
บุษบา ไชยอุปละ
Discover
Author
1
นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์
1
นฤมล หอมแก่นจันทร์
1
บุษบา ไชยอุปละ
Subject
2
การตลาด
1
การตลาด -- ลำพูน. อำเภอเมือง
1
ทอง
1
ผลิตภัณฑ์นม
1
ร้านทอง
1
เครื่องใช้ไฟฟ้า -- ลำพูน. อำเภอเมือง
Date issued
1
2550
1
2549