Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 61-70 of 275 (Search time: 0.021 seconds).
previous
1
...
4
5
6
7
8
9
10
...
28
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
พฤติกรรมผู้บริโภคในการซื้อวัสดุสร้างในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior towards purchasing construction materials in Mueang Chiang Mai District / รชฏ ตันวิระ
รชฎ ตันวิระ
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการ ตัดสินใจของพนักงานขายในการเลือกใช้บริการโรงแรมในอาเภอเมืองลำปาง = Services marketing mix factors affecting sale representatives towards selecting hotels in Mueang Lampang District / ชัยญา สัชฌะไชย
ชัยญา สัชฌะไชย
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าชาวต่างชาติต่อส่วนประสมการตลาดบริการของโรงแรมเรือนระมิงค์ จังหวัดเชียงใหม่ = Foreign customer satisfaction towards service marketing mix of Raming Lodge, Chiang Mai Province / รัฐวิทย์ รัตนยงค์ไพโรจน์
รัฐวิทย์ รัตนยงค์ไพโรจน์
2555
ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารในอำเภอเมืองราชบุรี = Services marketing mix affecting consumers towards selecting restaurants in Mueang Ratchaburi District / โกวิท ไกรศรินท์
โกวิท ไกรศรินท์
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อนักลงทุนในการซื้อขายทองคำแท่งในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting investors towards trading gold bullion in Mueang Chiang Mai District / ธนัชชา วัฒนากูล
ธนัชชา วัฒนากูล
2555
ความพึงพอใจของผู้ปกครองต่อส่วนประสมการตลาดบริการของโรงเรียนวิชัยวิทยาจังหวัดเชียงใหม่ = Parent satisfaction towards service marketing mix of Wichai Wittaya School, Chiang Mai Province / จันทวรรณ โพธิ์ภักดี
จันทวรรณ โพธิ์ภักดี
2553
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของห้างหุ้นจำกัด พัฒนายนต์ เชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix of Pattannayont Chiang mai Limited partnership / สิริศักดิ์ บุญวรเศรษฐ์
สิริศักดิ์ บุญวรเศรษฐ์
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารทะเลปรุงสำเร็จแช่แข็งจากร้านค้าปลีกสมัยใหม่ในพื้นที่ฝั่งธนบุรี = Marketing mix factors affects customers towards purchasing of ready-to-eat frozen seafood of modern retail stores in Thon Buri areas / นวลจันทร์ สุคำภา
นวลจันทร์ สุคำภา
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครในการซื้อน้ำยาล้างจาน = Marketing mix factors affecting consumers in Bangkok towards purchasing dishwashing liquid / วิโรจน์ ถาวรประชา
วิโรจน์ ถาวรประชา
2555
ความต้องการของผู้ประกอบการในศูนย์หัตถกรรมบ้านถวาย ต่อการใช้บริการบรรจุหีบห่อของห้างหุ้นส่วนจำกัด ดีพาร์ทเม้นท์ 99 = Need of entrepreneurs in Bann Tawai Handicraft center towards packing services of department 99 limited partnership / อุดมลักษณ์ ลิ้มอารีย์
อุดมลักษณ์ ลิ้มอารีย์
Discover
Author
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กนกพร หมีแก้ว
1
กรภัทร์ วงศ์รัตน์
1
กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
1
กฤตตา โพธิ์ประสิทธิ์ศาสต์
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กฤติยา แย้มเอี่ยม
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
กาญจนา วัฒนากูล
1
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
.
next >
Subject
160
การตลาด
39
การจัดการตลาด
18
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
14
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
13
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
13
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
12
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
10
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
10
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
9
การตลาด -- เชียงใหม่
.
next >
Date issued
3
2558
6
2557
2
2556
31
2555
56
2554
22
2553
36
2552
64
2551
55
2550