Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 43 (Search time: 0.009 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting the selection of the Tutorial Schools of Secondary School Students in Mueang District, Phayao Province / อัฐกร แผ่นทอง
อัฐกร แผ่นทอง
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อเบิกเงินเกินบัญชีของลูกค้าธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สำนักธุรกิจสันป่าข่อย จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the business decision on using overdraft of Bangkok Bank Public Company Limited at Sanpakoi Business Center, Chiang Mai Province / สุพจน์ อินทพินธุ์
สุพจน์ อินทพินธุ์
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อวัสดุก่อสร้างในเขตเทศบาลนครลำปาง จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing construction materials in Municipal Nakorn Lampang, Lampang Province / อัมพร เครือใหม่
อัมพร เครือใหม่
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อผลิตภัณฑ์คอนกรีตผสมเสร็จของผู้รับเหมาก่อสร้างใน อำเภอเสาไห้ จังหวัดสระบุรี = Marketing factors towards construction contractors decisions on purchase ready mixed concrete in Sao Hai District, Saraburi Province / ดิเรก ตัญญูนุรักษ์
ดิเรก ตัญญูนุรักษ์
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการร้านล้างอัดฉีดรถยนต์ ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting consumers in service selection of car care shop in Mueang district, Samut Sakhon province / วงค์เดือน สัตย์สมนึก
วงค์เดือน สัตย์สมนึก
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อทองรูปพรรณจากร้านค้าทองรูปพรรณในเขตอำเภอบ้านแพ้ว จังหวัดสมุทรสาคร = The Marketing mix factor affecting consumers' buying decision of gold ornament from gold ornament stores in Ban Phaco District, Samut Sakhon Province / บุศรินทร์ จูงอานุภาพ
บุศรินทร์ จูงอานุภาพ
2547
ความต้องการที่มีต่อส่วนประสมการตลาดของผลิตภัณฑ์กระดาษรองนั่งสุขภัณฑ์ของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร = Demand for marketing mix in paper toiler seat cover of consumer in Bangkok metropolitan area / อดิศักดิ์ ลือนาม
อดิศักดิ์ ลือนาม
2547
ทัศนคติต่อเครื่องประดับหินสีของลูกค้าในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = The Attitude of customer towards color gem stones in Mueang District, Samut Sakhon Province / เบญจมาส พงษ์เมษา
เบญจมาส พงษ์เมษา
2547
กลยุทธ์การตลาดของผู้ให้บริการโทรศัพท์เคลื่อนที่ระบบจ่ายเงินล่วงหน้า = Marketing strategy on Pre-paid system of mobile phone service providers / อรอุมา บัวสง่า
อรอุมา บัวสง่า
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้ยาป้องกันโรคพยาธิหนอนหัวใจสุนัขของเจ้าของสุนัขในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting dog owners in selection of Canine Heart worm Disease prevention medicine in Bangkok Metropolitan / ปิยนุช ถาวรแท้
ปิยนุช ถาวรแท้
Discover
Author
1
จักริน จั่นตระกูล
1
จิรศักดิ์ จันทรทัต, ม.ร.ว.
1
จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
1
ณฤทธิ์ เลิศศิวเวท
1
ณัฐพาณี เต็มสิริพจน์
1
ดวงกมล เทพนากิจ
1
ดิเรก ตัญญูนุรักษ์
1
นัทธมน องคานุภาพ
1
บุญทวี เปเรร่า
1
บุญเกิด สระศรี
.
next >
Subject
3
ร้านค้า -- เชียงใหม่
3
ลูกค้า
2
การเรียนพิเศษ
2
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
2
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
2
รถยนต์ -- การทำความสะอาด
2
สินเชื่อ -- เชียงใหม่
2
โทรศัพท์เคลื่อนที่
1
กระดาษ
1
การก่อสร้าง
.
next >