Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 97 (Search time: 0.024 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
7
...
10
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2553
ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อผักไฮโดรโปนิกส์ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumers attitudes towards hydroponic vegetables in Mueang Chiang Mai District / เจตพล คงดี
เจตพล คงดี
2555
พฤติกรรมผู้บริโภคในการซื้อวัสดุสร้างในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior towards purchasing construction materials in Mueang Chiang Mai District / รชฏ ตันวิระ
รชฎ ตันวิระ
2553
พฤติกรรมการเปิดรับสื่อของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อโปรแกรมการท่องเที่ยวต่างประเทศแบบสำเร็จรูป = Media exposure affecting decision of consumer in Mueang Chiang Mai District towards purchasing outbound tour packages / ปริญญา ผาตากแดด
ปริญญา ผาตากแดด
2553
พฤติกรรมการเปิดรับสื่อของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อประกันชีวิตส่วนบุคคล = Media exposure affecting decision of consumers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing personal insurance policies / แสนชัย วรวัลย์
แสนชัย วรวัลย์
2553
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความต้องการสินค้าเกาหลีของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing consumers' demand of korean products in Mueang District, Chiang Mai Province / อลงกต ปราบไพรี
อลงกต ปราบไพรี
2553
พฤติกรรมของผู้ใช้อินเตอร์เน็ตในการใช้โปรแกรมบิททอเรนท์ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Internet users behavior of using bittorrent program in Mueang District, Chiang Mai Province / นิชชิมา หล่อขุนไกร
นิชชิมา หล่อขุนไกร
2553
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อกล้องถ่ายภาพดิจิตอลในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting consumers'choice for digital camera in Mueang District, Chiang Mai Province / ตันติพงษ์ ทองคำ
ตันติพงษ์ ทองคำ
2554
พฤติกรรมการซื้อกาแฟผงสำเร็จรูปของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Purchasing behaviours of consumers towards instant coffee in Mueang Chaing Mai District / อัษฎางค์พร ฟองมณี
อัษฎางค์พร ฟองมณี
2550
พฤติกรรมในการเลือกซื้อกรมธรรม์ประกันชีวิตของลูกค้าธนาคารไทยพาณิชย์ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่= The Behavior of life insurance buying of the siam commercial bank customers in Mueang District, Chiang Mai Province/ พัทธนันท์ ภูจำปา
พัทธนันท์ ภูจำปา
2555
การเปิดรับการใช้ประโยชน์และความพึงพอใจข่าวสารด้านพลังงานทางเลือกของประชาชนในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Exposure, uses and gratifications on information concerning alternative energy of people within Mueang District, Chiang Mai Province / ฐิตินันท์ ตันทะรา
อรญา ทิศแจ่ม
Discover
Author
1
กมลภพ ทิพย์ปาละ
1
กรรณรัตน์ สรรพค้า
1
กรองทอง แก้วบุญเรือง
1
กังสดาล ไฉนงุ้น
1
กุลระวี วีระกุล
1
คเน พชรกมล
1
จตุพร ธรรมทิลา
1
จันทัปปภา ทารักษา
1
จิตรากร รัตนาภรณ์นุกุล
1
จุฬาพร กุลราช
.
next >
Subject
8
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่...
6
บริโภคกรรม (เศรษฐศาสตร์)
5
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
5
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
4
การจัดการตลาด
4
การส่งเสริมการขาย
3
รถยนต์ -- การจัดซื้อ
2
กล้องถ่ายรูปดิจิตอล -- การจัดซื้อ
2
การตลาด
2
การสอนเสริม
.
next >
Date issued
1
2556
13
2555
16
2554
30
2553
15
2552
7
2551
15
2550