Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 17 (Search time: 0.02 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันต่อแบรนด์องค์กรของ พนักงานธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์ การเกษตรจังหวัดลาพูน = Factor affecting corporate brand engagement of bank for agriculture and agriculture cooperatives employees in Lamphum Province / พิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญ
พิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญ
2545
ภาพลักษณ์ขององค์การกับการรับรู้คุณภาพการบริการของลูกค้าธนาคารออมสิน ในเขตจังหวัดเชียงใหม่ / ทิพย์ฤทัย ตระการศักดิกุล
ทิพย์ฤทัย ตระการศักดิกุล
2553
การรับรู้ของลูกค้าในอำเภอเมืองเชียงใหม่ต่อภาพลักษณ์ตรายี่ห้อของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) = Perception of customers in Amphoe Mueang Chiang Mai towards brand image of Siam Commercial Bank Public Company Limited / ธีรารัตน์ พัฒนกิจจำรูญ
ธีรารัตน์ พัฒนกิจจำรูญ
2551
การรับรู้ของประชาชนในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ต่อภาพลักษณ์ของเชียงใหม่ไนท์ซาฟารี = Perception of residents in Amphoe Mueang Chiang Mai towards image of Chiang Mai Night Safari / สิรกานต์ มณีวรรณ;"Perception of residents in Amphoe Mueang Chiang Mai towards image of Chiang Mai Night Safari"
สิรกานต์ มณีวรรณ
2551
การออกแบบอัตลักษณ์องค์กร : กรณีศึกษา บริษัท บลูมอร์โฟ จำกัด = Designing corporate identity : a case study of blue morpho Co., Ltd. / ระลึก อินเสมียน
ระลึก อินเสมียน
2551
การออกแบบอัตลักษณ์องค์กรและการผลิตสื่อสิ่งพิมพ์เพื่อส่งเสริมการขาย : กรณีศึกษา โรงเรียนสอนดีเจ ไอเลิฟดีเจ = Corporate identity design and print media production for sale promotion : a case study of I love DJ, a Dise Jockey School / ปวินท์ ระมิงค์วงศ์
ปวินท์ ระมิงค์วงศ์
2554
ภาพลักษณ์บริการและความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการของคอตโต้สตูดิโอ จังหวัดเชียงใหม่ = Brand image and satisfaction of customers towards COTTO STUDIO Chiang Mai / เยาวภาพันธุ์ ยุชมภู
เยาวภาพันธุ์ ยุชมภู
2552
ภาพลักษณ์ของมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลล้านนา เขตพื้นที่ลำปางในมุมมองของนักเรียน ในเมืองลำปาง = Image of Rajamangala University of Technology Lanna Lampang according to view of students in Lampang area / อัจฉราพร แปลงมาลย์
อัจฉราพร แปลงมาลย์
2552
ภาพลักษณ์ตราสินค้าโครงการหลวง ในพื้นที่อำเภอเมืองเชียงใหม่ = The Brand image of Royal Project's Products in Amphue Mueang, Chiang Mai / มาโนช เตชะเจริญวิกุล
มาโนช เตชะเจริญวิกุล
2552
ภาพลักษณ์โรงแรมบูติก ในจังหวัดเชียงใหม่ = Images of boutique in Chiang Mai Province / นัทธ์หทัย เถาตระกูล
นัทธ์หทัย เถาตระกูล
Discover
Author
1
กิตติพงศ์ ผาบุตร
1
ณชธร เสน่ห์นพกุล
1
ทิพย์ฤทัย ตระการศักดิกุล
1
ธีรารัตน์ พัฒนกิจจำรูญ
1
นลินรัตน์ ปิยนลินมาศ
1
นัทธ์หทัย เถาตระกูล
1
ประพันธ์ อภิวงค์
1
ปวินท์ ระมิงค์วงศ์
1
ปาริศา อิงสุวรรณ
1
พิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญ
.
next >
Subject
5
องค์การ -- การประชาสัมพันธ์
3
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
2
การจัดการตลาด
2
ธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน)
2
พาณิชยศิลป์
1
การประชาสัมพันธ์ -- ไทย
1
การสร้างชื่อตราผลิตภัณฑ์
1
การส่งเสริมการขาย
1
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
คอตโต้สตูดิโอ -- เชียงใหม่
.
next >
Date issued
3
2555
2
2554
2
2553
6
2552
3
2551
1
2545