Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 81 (Search time: 0.008 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
9
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำเสาวรสตราใบธงของผุ้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing factors affecting decision on purchasing bitoung brand passion fruit juice of consumers in Mueang Chiang Mai District / พิมพ์ชนก กล้าทำ
พิมพ์ชนก กล้าทำ
2552
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของเด็กหญิงก่อนวัยรุ่นในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix fractors affecting decision of female tweens towards purchasing facial care products in Mueang Chiang Mai District / วรรธิดา ชัยญาณะ
วรรธิดา ชัยญาณะ
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of bakery products in Mueang district, Chiang Mai / น่ารัก ตันเสนีย์;"Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of bakery products in Mueang district, Chiang Ma"
น่ารัก ตันเสนีย์
2550
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการบริโภคกาแฟของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing coffee consumption of consumers in Mueang District, Chiang Mai Province / ฐิติชญาณ์ ไทยสวัสดิ์
ฐิติชญาณ์ ไทยสวัสดิ์
2550
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกใช้บริการบัตรเงินสดดิจิตอล สมาร์ทเพิร์ส ของผู้บริโภคในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Factors affecting consumers' choice of Smart Purse digital cash-card in Chiang Mai municipality / ปฏิมากร ไชยตา;"Factors affecting consumers' choice of Smart Purse digital cash-card in Chiang Mai municipality"
ปฏิมากร ไชยตา
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อความต้องการของผู้บริโภคในการซื้อข้าวสารจากเครื่องขายอัตโนมัติในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer demand towards purchasing rice from vending machines in Mueang Chiang Mai District / อัครพล สุริยะศักดิ์
อัครพล สุริยะศักดิ์
2550
ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อเครื่องดื่มผสมแอลกอฮอล์พร้อมดื่มในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The attitude of customers towards alcoholic ready to drink in Mueang district, Chiang Mai province / ณัฐพร จ่าหมื่นไวย
ณัฐพร จ่าหมื่นไวย์
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้สำเร็จรูปของผู้บริโภค อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Markiting mix factors affecting ready - to - dirnk fruit juice purchasing perferences of consumers in Mueang Chiang Mai District / ดลกร บุญติ
ดลกร บุญติ
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกตลาดสดในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumers towards selecting fresh markets in Chiang Mai District / ภัทรพล ตั้งสุทธิธรรม
ภัทรพล ตั้งสุทธิธรรม
2548
พฤติกรรมในการซื้อหนังสือพิมพ์รายวันของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Purchasing behavior of consumers toward buying newspapers in Mueang District, Chiang Mai Province / ภรณี ดวงฉ่ำ
ภรณี ดวงฉ่ำ
Discover
Author
1
กมลทิพย์ ปาลิยะสิทธิ์
1
กรรณิการ์ กิจติตุลากานนท์
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กิตติพล พรรณเชษฐ์
1
กิตติสุข ดำรงศรี
1
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
1
จตุพร พงค์พานิช
1
จรรยา ศฤงคารวัฒนา
1
จันทร์จีรา ปาลี
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
.
next >
Subject
29
การตลาด
13
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
3
การจัดการตลาด
2
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
2
กาแฟ -- การจัดซื้อ
2
ชาเขียว
2
น้ำผลไม้ -- การตลาด
2
พฤติกรรมผู้บริโภค
2
สบู่
2
เบเกอรี
.
next >
Date issued
46
2550 - 2555
35
2540 - 2549