Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 81 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2554ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำเสาวรสตราใบธงของผุ้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing factors affecting decision on purchasing bitoung brand passion fruit juice of consumers in Mueang Chiang Mai District / พิมพ์ชนก กล้าทำพิมพ์ชนก กล้าทำ
2552ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของเด็กหญิงก่อนวัยรุ่นในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix fractors affecting decision of female tweens towards purchasing facial care products in Mueang Chiang Mai District / วรรธิดา ชัยญาณะวรรธิดา ชัยญาณะ
2550ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of bakery products in Mueang district, Chiang Mai / น่ารัก ตันเสนีย์;"Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of bakery products in Mueang district, Chiang Ma"น่ารัก ตันเสนีย์
2550ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการบริโภคกาแฟของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing coffee consumption of consumers in Mueang District, Chiang Mai Province / ฐิติชญาณ์ ไทยสวัสดิ์ฐิติชญาณ์ ไทยสวัสดิ์
2550ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกใช้บริการบัตรเงินสดดิจิตอล สมาร์ทเพิร์ส ของผู้บริโภคในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Factors affecting consumers' choice of Smart Purse digital cash-card in Chiang Mai municipality / ปฏิมากร ไชยตา;"Factors affecting consumers' choice of Smart Purse digital cash-card in Chiang Mai municipality"ปฏิมากร ไชยตา
2554ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อความต้องการของผู้บริโภคในการซื้อข้าวสารจากเครื่องขายอัตโนมัติในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer demand towards purchasing rice from vending machines in Mueang Chiang Mai District / อัครพล สุริยะศักดิ์อัครพล สุริยะศักดิ์
2550ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อเครื่องดื่มผสมแอลกอฮอล์พร้อมดื่มในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The attitude of customers towards alcoholic ready to drink in Mueang district, Chiang Mai province / ณัฐพร จ่าหมื่นไวยณัฐพร จ่าหมื่นไวย์
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้สำเร็จรูปของผู้บริโภค อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Markiting mix factors affecting ready - to - dirnk fruit juice purchasing perferences of consumers in Mueang Chiang Mai District / ดลกร บุญติดลกร บุญติ
2555ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกตลาดสดในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumers towards selecting fresh markets in Chiang Mai District / ภัทรพล ตั้งสุทธิธรรมภัทรพล ตั้งสุทธิธรรม
2548พฤติกรรมในการซื้อหนังสือพิมพ์รายวันของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Purchasing behavior of consumers toward buying newspapers in Mueang District, Chiang Mai Province / ภรณี ดวงฉ่ำภรณี ดวงฉ่ำ