Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-13 of 13 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2547ความพึงพอใจของมารดาในจังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดของนมผงดัดแปลงสำหรับทารก : กรณีศึกษาเปรียบเทียบ บริษัทสโนว์แบรนด์ สยาม จำกัด และบริษัท บริสตอล-ไมเยอร์ สควิบบ์ (ประเทศไทย) จำกัด = Mothers satisfaction towards the marketing Mix of infant formula milk powder in Chiang Mai province : A case study comparing Snowbrand Siam Co., Ltd and Bristol -Myer Squibb (Thailand) Co., Ltd / ณรงค์ศักดิ์ สุขจีรเดชณรงค์ศักดิ์ สุขจีรเดช
2547เงื่อนไขทางสังคมวัฒนธรรมและสิ่งแวดล้อมต่อพฤติกรรมการบริโภคอาหารชีวจิต = Socio-cultural and environmental conditions determining cheewajit consumption behavior / นวทัศน์ เมืองลือนวทัศน์ เมืองลือ
2547การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคที่มีต่อร้านอาหารฟาสต์ฟู้ด ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers' perception of the marketing position of fast food restaurants in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / วรรณภา ศิริพงษ์วรรณภา ศิริพงษ์