Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/46134
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorกรองกาญจน์ อรุณรัตน์-
dc.contributor.authorรัตนา อัศวะสัยen_US
dc.date.accessioned2018-04-20T09:02:15Z-
dc.date.available2018-04-20T09:02:15Z-
dc.date.issued2558-06-
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/46134-
dc.description.abstractThe purpose of this study was to construct an Instructional Package in pronunciation of consonant clusters for prathom suksa 5 students. Instructional Package was constructed and tried out with 30 for prathom suksa 5 students who studied in first semester of the academic year 2015 at Anubansoemngam school, soemngam District, Lampang Province. The efficiency of Construction of an Instructional Package was set at 75/75. The result of this study indicated that the Instructional Package had efficiency level at 83.52/85.69 which was higher than the set criterion.en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่en_US
dc.subjectการสร้างชุดการสอนen_US
dc.subjectการอ่านออกเสียงคำควบกล้ำen_US
dc.subjectนักเรียนen_US
dc.titleการสร้างชุดการสอนการอ่านออกเสียงคำควบกล้ำ สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5en_US
dc.title.alternativeConstruction of an Instructional Package in Pronunciation of Consonant Clusters for Prathom Suksa 5 Studentsen_US
dc.typeIndependent Study (IS)
thailis.classification.ddc371.33-
thailis.controlvocab.thashโรงเรียนอนุบาลเสริมงาม (ลำปาง)-
thailis.controlvocab.thashเทคโนโลยีทางการศึกษา-
thailis.controlvocab.thashการสอนด้วยสื่อ-
thailis.controlvocab.thashคอมพิวเตอร์ช่วยการสอน-
thailis.controlvocab.thashการศึกษาขั้นประถม -- ลำปาง-
thailis.controlvocab.thashภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)-
thailis.manuscript.callnumberว/ภน 371.33 ร114ก-
thesis.degreemasteren_US
thesis.description.thaiAbstractการค้นคว้าแบบอิสระครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อสร้างชุดการสอนการอ่านออกเสียงคำ ควบกล้ำ สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ที่มีประสิทธิภาพ โดยได้ดำเนินการสร้างชุด การสอน และทดสอบประสิทธิภาพของชุดการสอนกับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนอนุบาลเสริมงาม อำเภอเสริมงาม จังหวัดลำปาง ในภาคเรียนที่ 1 ปีการศึกษา 2558 จำนวน 30 คน กำหนดเกณฑ์ประสิทธิภาพของชุดการสอนไว้ที่ 75/75 จากการศึกษา พบว่า ชุดการสอนที่ผู้ศึกษาสร้างขึ้นมีประสิทธิภาพ 83.52/85.69 ซึ่งสูงกว่าเกณฑ์ที่กำหนดen_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ABSTRACT.docxAbstract (words)174.51 kBMicrosoft Word XMLView/Open    Request a copy
ABSTRACT.pdfAbstract320.79 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
FULL.pdfFull IS7.26 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.