Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/39693
Title: การสร้างบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนวิชาคณิตศาสตร์ เรื่อง มุม สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5
Other Titles: Construction of computer-assisted Instruction in mathematics on angle for Prathom Suksa 5 students
Authors: กรองกาญจน์ อรุณรัตน์
กัลยาณี ฤทธิลอม
Keywords: บทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอน
คณิตศาสตร์
มุม
Issue Date: 2557
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Abstract: The purpose of this study was to construct an efficient Construction of Computer-assisted Instruction in Mathematics on Angle for Prathom Suksa 5 Students. The Computer-Assisted Instruction was constructed and tried out with 20 Prathom Suksa 5 students who studied in the second semester of the academic year 2014 at Phiang Luang 1 (Banthaton) School Under Princess Ubolratana Rajakanya Sirivadhana Barnavadi , Maei District, Chiangmai Province. The efficiency of the Computer-Assisted Instruction was set at 80/80. The result of this study indicated that the constructed Computer-Assisted Instruction had the efficiency level at 90.05/90.25 which was higher than the set criterion.
URI: http://repository.cmu.ac.th/handle/6653943832/39693
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ABSTRACT.pdfABSTRACT215.49 kBAdobe PDFView/Open
APPENDIX.pdfAPPENDIX3.12 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
CHAPTER 1.pdfCHAPTER 1241.18 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
CHAPTER 2.pdfCHAPTER 2484.48 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
CHAPTER 3.pdfCHAPTER 33.34 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
CHAPTER 4.pdfCHAPTER 4403.79 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
CHAPTER 5.pdfCHAPTER 5317.88 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
CONTENT.pdfCONTENT240.86 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
COVER.pdfCOVER545.89 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
REFERENCE.pdfREFERENCE206.94 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.