Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/35781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเสกสรรค์ มโนวงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-19T06:24:26Z-
dc.date.available2014-09-19T06:24:26Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ส518ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1518352en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/35781-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectโรงงานen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการใช้บริการจากโรงงานรับทำวัสดุจากเหล็กกล้าไร้สนิมในจังหวัดเชียงใหม่ = Mixed marketing foctors affecting the use of service from factory producing stainless steel materials in Chiang Mai Province / เสกสรรค์ มโนวงศ์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:SOC: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.