Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/35781
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เสกสรรค์ มโนวงศ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T06:24:26Z | - |
dc.date.available | 2014-09-19T06:24:26Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ส518ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1518352 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/35781 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | โรงงาน | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการใช้บริการจากโรงงานรับทำวัสดุจากเหล็กกล้าไร้สนิมในจังหวัดเชียงใหม่ = Mixed marketing foctors affecting the use of service from factory producing stainless steel materials in Chiang Mai Province / เสกสรรค์ มโนวงศ์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | SOC: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
poleco30955sm_tpg.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
poleco30955sm_abs.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open | |
poleco30955sm_con.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
poleco30955sm_ch1.pdf | 2.15 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
poleco30955sm_ch2.pdf | 5.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
poleco30955sm_ch3.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
poleco30955sm_ch4.pdf | 6.13 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
poleco30955sm_ch5.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
poleco30955sm_bib.pdf | 697.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
poleco30955sm_app.pdf | 1.92 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.