Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/31932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกรรณาภรณ์ สอนสมฤทธิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-19T04:07:07Z-
dc.date.available2014-09-19T04:07:07Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 371 ก177คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466689en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/31932-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectโรงเรียนบ้านปางคามen_US
dc.subjectการบริหารการศึกษาen_US
dc.subjectเขตพื้นที่การศึกษา -- แม่ฮ่องสอน. อำเภอปางมะผ้าen_US
dc.subjectโรงเรียน -- การบริหาร -- แม่ฮ่องสอนen_US
dc.titleความเป็นชายขอบกับการจัดการศึกษาไทยในเขตพื้นที่ชายแดนไทย-พม่า: กรณีศึกษาโรงเรียนบ้านปางคามในอำเภอปางมะผ้า จังหวัดแม่ฮ่องสอน = Marginality and Thai formal formal education in the Thai-Burmese border Area : a case study of Ban Pangkam school in Pang Mapha District Mae Hong Son Province / กรรณาภรณ์ สอนสมฤทธิ์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:POL: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.