Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29066
Title: Verbal and non-verbal persuasion techniques in Thai beer advertisements = กลวิธีการสร้างความดึงดูดใจทางวัจนภาษาและอวัจนภาษาในโฆษณาผลิตภัณฑ์เบียร์ในประเทศไทย / Aram Boontranurak
Authors: Aram Boontranurak
Authors: Aram Boontranurak
Keywords: Mass media and language;Communication in marketing;Advertising copy;Beer;Alcoholic beverages -- Thailand
Issue Date: 2009
Publisher: Chiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2009
Gov't Doc #: Th 400 A611V
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1472895
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29066
Appears in Collections:HUMAN: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.