Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28997
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิลาสินี วงษ์นุช | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T02:03:19Z | - |
dc.date.available | 2014-09-19T02:03:19Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 158.35 พ372ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401457 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28997 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การให้คำปรึกษาแบบกลุ่ม | en_US |
dc.subject | ความนับถือตนเอง | en_US |
dc.subject | ความซึมเศร้า -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ผลของการผสานศิลปะกับการปรึกษาเชิงจิตวิทยาแบบกลุ่มต่อความรู้สึกเห็นคุณค่าในตนเองต่ำและภาวะซึมเศร้าของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนต้น = Effects to integrating arts with group counseling on low self - esteem and depression of junior high school students / พิลาสินี วงษ์นุช | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
cpsy0649pw_tpg.pdf | 272.39 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0649pw_abs.pdf | 250.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
cpsy0649pw_con.pdf | 249.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0649pw_ch1.pdf | 169.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0649pw_ch2.pdf | 713.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0649pw_ch3.pdf | 249.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0649pw_ch4.pdf | 271.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0649pw_ch5.pdf | 235.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0649pw_bib.pdf | 253.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy0649pw_app.pdf | 377.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.