Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26190
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | น้ำอ้อย ทวีการไถ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:57:31Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:57:31Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 373.236 น219ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1524687 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26190 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นมัธยม -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนการสอน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ทักษะทางสังคม | en_US |
dc.title | การใช้บทบาทสมมติเพื่อพัฒนาทักษะทางสังคมของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Using role play develop social skills of Mathayom Suksa 2 students, Chiangmai University Demonstration school / น้ำอ้อย ทวีการไถ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg30555nt_tpg.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg30555nt_abs.pdf | 872.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg30555nt_con.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg30555nt_ch1.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg30555nt_ch2.pdf | 7.48 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg30555nt_ch3.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg30555nt_ch4.pdf | 4.58 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg30555nt_ch5.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg30555nt_bib.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg30555nt_app.pdf | 16.62 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.