Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/26132
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุรางคนา ชวนพงษ์พานิช | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:55:00Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:55:00Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 420.712 ส472ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1515591 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/26132 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การเขียน | en_US |
dc.title | การพัฒนาบทเรียนแบบย้อนกลับเพื่อส่งเสริมความสามารถด้านการอ่านและการเขียนภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 = Development of backward design lessons to promote english reading and writing abilities of Mathayom Suksa 3 students / สุรางคนา ชวนพงษ์พานิช | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng30355sc_tpg.pdf | 260.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355sc_abs.pdf | 246.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng30355sc_con.pdf | 223.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355sc_ch1.pdf | 268.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355sc_ch2.pdf | 519.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355sc_ch3.pdf | 555.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355sc_ch4.pdf | 260.36 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355sc_ch5.pdf | 319.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355sc_bib.pdf | 267.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng30355sc_app.pdf | 991.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.