Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHatfield, Robin Geneen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T08:52:00Z-
dc.date.available2014-09-18T08:52:00Z-
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.govdocTh/N 378.173 H362Een_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1478491en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25923-
dc.language.isoengen_US
dc.publisherBangkok : The Graduate School, Chiang Mai University, 2010en_US
dc.subjectChiang Mai University -- Studentsen_US
dc.subjectEnglish language -- Study and teaching (Higher)en_US
dc.subjectActivity programs in educationen_US
dc.subjectInstructional systems -- Designen_US
dc.titleEffects of metacognitive strategies on English research report writing and motivation of efl undergraduate medical science students = ผลของกลวิธีอภิปัญญาที่มีต่อการเขียนรายงานวิจัยภาษาอังกฤษและแรงจูงใจ ของนักศึกษาสาขาวิชาวิทยาศาสตร์การแพทย์ที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ / Robin Gene Hatfielden_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.