Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25826
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชัชวาลย์ มันเทศสวรรค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:51:03Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:51:03Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 420.712 ช112ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461640 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25826 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเขียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน | en_US |
dc.title | การใช้กลวิธีอภิปัญญาเพื่อส่งเสริมความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษและความสามารถในการคิดอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนระดับกำลังพัฒนา = Implementation of metacognitive strategies to promote english reading comprehension and critical thinking ability of developing level students / ชัชวาลย์ มันเทศสวรรค์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0352cm_tpg.pdf | 571.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0352cm_abs.pdf | 479.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0352cm_con.pdf | 470.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0352cm_ch1.pdf | 557.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0352cm_ch2.pdf | 672.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0352cm_ch3.pdf | 522.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0352cm_ch4.pdf | 499.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0352cm_ch5.pdf | 512.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0352cm_bib.pdf | 541.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0352cm_app.pdf | 773.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.