Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25406
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อนงค์ อินตาพรหม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:47:13Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:47:13Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.6521 อ152ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1362686 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25406 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปฏิกิริยาร่วมระหว่างความสามารถในการเรียนภาษาอังกฤษและประเภทของแบบฝึกโคลซต่อความเข้าใจในการอ่านภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 = Interaction between English learning ability and types of cloze procedure exercises in English reading comprehension of prathom suksa 3 students / อนงค์ อินตาพรหม | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
rse0548ai_tpg.pdf | 232.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0548ai_abs.pdf | 226.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
rse0548ai_con.pdf | 211.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0548ai_ch1.pdf | 324.06 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0548ai_ch2.pdf | 520.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0548ai_ch3.pdf | 372.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0548ai_ch4.pdf | 331.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0548ai_ch5.pdf | 354.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0548ai_bib.pdf | 323.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
rse0548ai_app.pdf | 458.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.