Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/24503
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วีระชัย ไชยวงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:18:15Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:18:15Z | - |
dc.date.issued | 2544 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.6521 ว3711จ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1287449 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/24503 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2544 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนวชิรวิทย์ | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- ทัศนคติ | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงราย | en_US |
dc.title | เจตคติต่อการเรียนภาษาอังกฤษและความต้องการในการเรียนภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนวชิรวิทย์ จังหวัดเชียงใหม่ / วีระชัย ไชยวงค์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel0644wc_tpg.pdf | 78.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0644wc_abs.pdf | 117.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel0644wc_con.pdf | 76.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0644wc_ch1.pdf | 175.06 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0644wc_ch2.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0644wc_ch3.pdf | 124.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0644wc_ch4.pdf | 382.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0644wc_ch5.pdf | 480.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0644wc_bib.pdf | 181.95 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0644wc_app.pdf | 207.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.