Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/24133
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | มัฒนา ไชยยาลักษณ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:15:19Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:15:19Z | - |
dc.date.issued | 2543 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 373.14046 ม113บ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1265794 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/24133 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2543 | en_US |
dc.subject | สำนักงานการประถมศึกษาอำเภอหางดง | en_US |
dc.subject | ครูแนะแนว -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- ทัศนคติ -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง | en_US |
dc.subject | โรงเรียนขยายโอกาสทางการศึกษา -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง | en_US |
dc.title | บทบาทของครูแนะแนวที่พึงประสงค์ตามความคาดหวังของนักเรียน ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนขยายโอกาสทางการศึกษา สังกัดสำนักงานการประถมศึกษา อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ / มัฒนา ไชยยาลักษณ์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0543mc_tpg.pdf | 81.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543mc_abs.pdf | 74.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0543mc_con.pdf | 81.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543mc_ch1.pdf | 141.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543mc_ch2.pdf | 530.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543mc_ch3.pdf | 83.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543mc_ch4.pdf | 323.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543mc_ch5.pdf | 208.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543mc_bib.pdf | 87.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0543mc_app.pdf | 191.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.