Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/23107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเสาวนีย์ ชมชื่นen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T07:44:57Z-
dc.date.available2014-09-18T07:44:57Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 372.6 ส517ผen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508257en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/23107-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน(ประถมศึกษา)en_US
dc.subjectการเรียนรู้ด้วยการนำตนเองen_US
dc.titleผลของการสอนที่ส่งเสริมการเรียนรู้ด้วยตนเองต่อการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 = Effect of self-learning promoting instruction on analytical thinking of Prathom Suksa 1 students / เสาวนีย์ ชมชื่นen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.