Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/23077
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิสิฏฐา แรงเขตรการ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T07:44:36Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T07:44:36Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 372.6521 ว383ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451414 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/23077 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การอ่าน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การเขียน | en_US |
dc.title | การสอนแบบ เค ดับเบิ้ลยู แอล พลัส เพื่อเพิ่มพูนทักษะการอ่านและการเขียนภาษาอังกฤษ ของนักเรียนระดับต้น = KWL - Plus teaching technique to enhance English reading and writing skills of the beginner level students / วิสิฏฐา แรงเขตรการ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0951wr_tpg.pdf | 667.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951wr_abs.pdf | 478.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0951wr_con.pdf | 461.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951wr_ch1.pdf | 527.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951wr_ch2.pdf | 613.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951wr_ch3.pdf | 497.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951wr_ch4.pdf | 461.32 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951wr_ch5.pdf | 493.49 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951wr_bib.pdf | 518.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0951wr_app.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.