Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/23039
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ลัดดาวรรณ เขมาภิรมย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T07:44:15Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T07:44:15Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.26 ล114ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353774 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/23039 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | การวัดผลทางการศึกษา -- ตาก | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- ตาก | en_US |
dc.title | ผลของการให้ข้อมูลย้อนกลับที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ต่างกันของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 = Effects of feedback provision on different mathematics learning achievement of Prathom Suksa 4 Students / ลัดดาวรรณ เขมาภิรมย์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel0547lk_tpg.pdf | 219.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0547lk_abs.pdf | 200.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel0547lk_con.pdf | 181.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0547lk_ch1.pdf | 282.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0547lk_ch2.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0547lk_ch3.pdf | 257.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0547lk_ch4.pdf | 263.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0547lk_ch5.pdf | 352.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0547lk_bib.pdf | 231.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0547lk_app.pdf | 398.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.