Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22334
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จิตรกร ปันทราช | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T07:38:10Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T07:38:10Z | - |
dc.date.issued | 2529 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 370.1524 จ347ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1115561 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22334 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2529 | en_US |
dc.subject | สมรรถภาพทางสมอง -- การทดสอบ | en_US |
dc.subject | จริยศึกษา -- การทดสอบ | en_US |
dc.subject | เหตุผล -- การทดสอบ | en_US |
dc.subject | ความซื่อสัตย์ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงราย | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นมัธยม -- เชียงราย | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างสมรรถภาพสมองด้านเหตุผลกับเหตุผลเชิงจริยธรรม ด้านความซื่อสัตย์สุจริตของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 / จิตรกร ปันทราช | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
eme0829cp_tpg.pdf | 226.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0829cp_abs.pdf | 209.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
eme0829cp_con.pdf | 192.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0829cp_ch1.pdf | 373.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0829cp_ch2.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0829cp_ch3.pdf | 535.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0829cp_ch4.pdf | 273 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0829cp_ch5.pdf | 450.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0829cp_bib.pdf | 297.53 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0829cp_app.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.