Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22314
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุชิน นามจันทร์ลักษณ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T07:38:00Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T07:38:00Z | - |
dc.date.issued | 2529 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 370.152 ส423ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1114949 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22314 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2529 | en_US |
dc.subject | ความคิดและการคิด | en_US |
dc.subject | ผู้ปกครองกับเด็ก | en_US |
dc.subject | ความสัมพันธ์ในครอบครัว | en_US |
dc.subject | นักเรียน | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นประถม | en_US |
dc.title | การศึกษาความสัมพันธ์ของสิ่งแวดล้อมภายในบ้านกับแบบการคิดของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 = A study of the relationships between home environment and cognitive styles of Prathom Suksa 6 students / สุชิน นามจันทร์ลักษณ์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
eme0929sn_tpg.pdf | 238.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0929sn_abs.pdf | 212.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
eme0929sn_con.pdf | 194.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0929sn_ch1.pdf | 296.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0929sn_ch2.pdf | 474.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0929sn_ch3.pdf | 422.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0929sn_ch4.pdf | 321.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0929sn_ch5.pdf | 253.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0929sn_bib.pdf | 266.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0929sn_app.pdf | 824.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.