Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22092
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกศึกษาต่อในหลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิตสาขาวิชาการตลาด มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Factors affecting the choice of study master of business administration program in marketing, Chiang Mai University / ปิยวรรณ เจริญสุขโสภณ
Authors: ปิยวรรณ เจริญสุขโสภณ
Authors: ปิยวรรณ เจริญสุขโสภณ
Keywords: มหาวิทยาลัยเชียงใหม่.สาขาวิชาการตลาด;การศึกษา -- หลักสูตร
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 375 ป367ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517066
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22092
Appears in Collections:ECON: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ20855pj_tpg.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_con.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_ch1.pdf1 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_ch2.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_ch3.pdf686.01 kBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_ch4.pdf24.43 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_ch5.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_bib.pdf401.87 kBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_app.pdf3.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.