Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัยณรงค์ ทองต้นen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:29Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:29Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.1 ช116กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1525994en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21331-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.titleการสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในอาเภอเมืองเชียงใหม่ในการเลือกซื้อน้าดื่มบรรจุขวด = Marketing communication affecting decision of consumers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing bottled drinking water / ชัยณรงค์ ทองต้นen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955ct_tpg.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ct_abs.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ct_con.pdf2.85 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ct_ch1.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ct_ch2.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ct_ch3.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ct_ch4.pdf42.41 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ct_ch5.pdf5 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ct_bib.pdf406.99 kBAdobe PDFView/Open
mba30955ct_app.pdf3.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.